arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۷۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۰۰ - ۱۱ مهر ۱۳۹۹

سینگال ترامپ: ممکن است تغییرات قوانین مناظرات بعدی را نپذیرم!

به دنبال مناظره جنجالی روز سه شنبه که ترامپ مرتباً صحبت های رقیب دموکرات خود جو بایدن و همچنین مجری برنامه را قطع می کرد، کمیسیون مناظرات ریاست جمهوری آمریکا گفت که تغییراتی را برای "بحث منظم تر" در مناظرات بعدی که قرار است در اکتبر برگزار شود، ایجاد می کند. حالا دونالد ترامپ اعلام کرده تغییرات قوانین مناظره را که سازمان دهندگان مناظرات گفته اند برای جلوگیری از رفتارهای بی قاعده در مناظرات بعدی وضع خواهند کرد، ممکن است نپذیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده روز پنجشنبه اعلام کرد تغییرات قوانین مناظره را که سازمان دهندگان مناظرات گفته اند برای جلوگیری از رفتارهای بی قاعده در مناظرات بعدی وضع خواهند کرد، ممکن است نپذیرد.

به گزارش انتخاب، به نقل از رویترز، به دنبال مناظره جنجالی روز سه شنبه که ترامپ مرتباً صحبت های رقیب دموکرات خود جو بایدن و همچنین مجری برنامه را قطع می کرد، کمیسیون مناظرات ریاست جمهوری آمریکا گفت که تغییراتی را برای "بحث منظم تر" در مناظرات بعدی که قرار است در اکتبر برگزار شود، ایجاد می کند.

گمانه زنی هایی وجود داشت که این تغییرات می تواند شامل امکان قطع صدای کاندیدایی که نوبت صحبت کردنش نیست باشد تا از این طریق پریدن در میان صحبت های رقیب که در مناظره اول به شدت آزاردهنده بود محدود شود.

اما ترامپ روز پنجشنبه در توئیتی پرسید: "چرا من که دفعات قبل به راحتی برنده شدم اجازه بدهم کمیسیون مناظره قوانین مربوط به مناظرات دوم و سوم را تغییر دهد؟"

البته وی اشاره نکرد که آیا تغییر قوانین بر شرکت یا عدم شرکت وی تأثیر می گذارد. پیش از این هر دو کاندیدا موافقت خود با قوانین مناظره سه شنبه شب که شش بخش 15 دقیقه ای را برای گفتگو درباره موضوعات مختلف پیش بینی کرده بود اعلام کرده بودند.

مناظره 90 دقیقه ای روز سه شنبه انتقادات گسترده ای را نسبت به ترامپ و تا حدی بایدن برانگیخت. نامزد جمهوری خواهان به دفعات بایدن را با قطع مداوم حرف هایش مورد آزار و اذیت قرار داد و اطلاعات او را زیر سال برد و در عین حال نامزد دموکرات ها نیز ترامپ را نژاد پرست، دروغگو و بدترین رئیس جمهور ایالات متحده تاکنون نامید.

این دو نامزد در 3 نوامبر در انتخابات شرکت خواهند کرد. بایدن در بیشتر نظرسنجی های ملی وضعیت بهتری نسبت به ترامپ دارد اما این دو در چندین ایالت رقابت نزدیکی دارند که می تواند برنده این رویارویی را مشخص کند.

بیش از 2 میلیون رأی دهنده در حال حاضر رأی داده اند در حالی که امسال به دلیل همه گیری ویروس کرونا، انتظار می رود رأی گیری به صورت زودهنگام و پستی انجام شود.

نظرات بینندگان