arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۹

پوتین در پیامی به ترامپ، برای وی آرزوی بهبودی کرد

رئیس جمهوری روسیه در پیامی به همتای آمریکایی خود که به بیماری ناشی از ویروس کرونا مبتلا شده، برای وی آرزوی بهبودی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش شبکه خبری «آر تی عربی» روسیه، در پی آن که کاخ سفید از ابتلای «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا و همسرش «ملانیا ترامپ» به بیماری «کووید-۱۹» ناشی از نسل جدید ویروس کرونا خبر داد، کاخ ریاست جمهوری روسیه (کرملین) ظهر امروز (جمعه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهوری این کشور برای همتای آمریکایی خود پیام فرستاده است.

بنا بر آن چه در بیانیه کرملین آمده، رئیس جمهوری روسیه در این پیام، ضمن آرزوی شفای عاجل برای همتای آمریکایی خود و همسرش، بر پشتیبانی صادقانه خود از آنها در این شرایط دشوار تاکید کرده است.

در پیام پوتین همچنین خطاب به ترامپ و همسرش آمده است: من بر این باورم که برخورداری شما از انرژی، روحیه بالا و خوشبینی، به شما کمک خواهد کرد تا این ویروس خطرناک را دور کنید.

این در حالی است که رئیس جمهوری آمریکا شامگاه پنج شنبه به وقت محلی اعلام کرد که به دنبال تایید ابتلای یکی از دستیارانش به نام «هوپ هیکز» به بیماری کووید-۱۹، به همراه همسرش آزمایش کرونا داده و خود را قرنطینه می کند، سپس در ساعات اولیه بامداد امروز در پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: نتیجه آزمایش بانوی اول و من امشب مثبت اعلام شد؛ ما روند قرنطینه و بهبود خود را بی درنگ آغاز خواهیم کرد؛ ما با یکدیگر این را هم پشت سر خواهیم گذاشت.

به دنبال آن نیز پزشک کاخ سفید، وضعیت عمومی رئیس جمهوری آمریکا که در میانه کارزار انتخاباتی برای تصدی دوباره این منصب به سر می برد را خوب توصیف کرده و خاطر نشان ساخت که وی به انجام وظایف خود ادامه خواهد داد و به همراه همسرش، دوران بیماری را در این کاخ سپری خواهند کرد.

نظرات بینندگان