arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۷۷۵۷
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۱ - ۱۲ مهر ۱۳۹۹

اردوغان: جنگ تا آزادسازی قره‌باغ ادامه خواهد یافت

رجب طیب اردوغان٬ رئیس‌جمهور ترکیه عصر جمعه طی سخنانی در مراسم افتتاحیه بیمارستان شهر قونیه٬ بر ادامه مبارزه جمهوری آذربایجان تا آزادسازی کامل قره‌باغ از اشغال ارمنستان تاکید کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس جمهور ترکیه بر تداوم مبارزه آذربایجان تا آزادسازی کامل قره‌باغ تاکید کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از آناتولی، رجب طیب اردوغان٬ رئیس‌جمهور ترکیه عصر جمعه طی سخنانی در مراسم افتتاحیه بیمارستان شهر قونیه٬ بر ادامه مبارزه جمهوری آذربایجان تا آزادسازی کامل قره‌باغ از اشغال ارمنستان تاکید کرد.

اردوغان همچنین با اشاره به تحولات منطقه اظهار داشت: بحران‌های ایجاد شده از سوریه تا دریای مدیترانه و قفقاز٬ نشان دهنده تلاش‌ها برای محاصره ترکیه است. ما ضمن حفظ وحدت٬ اتحاد ملت و قدرت دولت در کشورمان٬ برای شکستن محاصره ترکیه گام برمی‌داریم.

وی افزود: کسانی که قصد تهدید ما در سوریه را دارند باید بدانند که هیچ شانس موفقیتی وجود ندارد. هر مکانی که کشور ما را تهدید کند به عنوان منطقه عملیاتی به شمار می‌رود.

رئیس‌جمهور ترکیه همچنین درباره مدیترانه نیز اظهار داشت: کسانی که نتوانستند با باج‌خواهی‌ و تهدیدات توخالی کشورمان را وادار به انصراف از منافع خود در مدیترانه شرقی کنند، مجبور شدند به فراخوان ما برای مذاکراه گوش دهند.

نظرات بینندگان