arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۸۱۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۲ - ۱۴ مهر ۱۳۹۹

هتل بهار تهران

مناطق مختلفی در شهر تهران وجود دارد که بورس ادارات دولتی و ساختمان‌های بزرگ تجاری هستند. میدان انقلاب هم باوجود مراکز انتشاراتی متعدد و کتاب‌فروشی‌های بسیار زیاد، یکی‌از این نقاط مهم شهری محسوب‌م ی‌شود. برای پیداکردن دارالترجمه، آموزشگاه زبان یا موسسات کنکور، میدان انقلاب اولین گزینه شما خواهد بود. هتل بهار واقع‌در خیابان انقلاب، بعد از خیابان دروازه دولت، نبش خیابان بهار جنوبی، در سال 95 به جمع هتل های تهران پیوست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قرارگرفتن همه سازمان‌های دولتی، ادارات مرکزی و تجارتخانه‌های بزرگ در پایتخت، سالانه افراد زیادی را برای انجام امور کاری و مالی به تهران می‌کشاند. برای به‌سرانجام ‌رساندن کارهای تجاری و اداری در تهران شاید مجبور باشید چندین روز اقامت میان ترافیک و دود و دم را تحمل کنید. دراین‌بین اگر هنگام رزرو هتل تهران برای این اسکان موقت، به محل هتل و میزان نزدیکی آن به مراکزی که برای انجام کارهای‌تان به آن‌جا می‌روید، توجه کنید؛ حتما ازمیان هتل های تهران علی بابا محل اقامت مناسب خود را پیدا خواهید کرد. هتل‌هایی که نزدیک میادین مرکزی شهر قرار گرفته‌اند، علاوه‌بر موقعیت خوبی که نسبت به ساختمان‌های اداری و تجاری مهم و سازمان‌ها دارند، به مراکز تفریحی معروف هم دسترسی داشته و برای رزرو اتاق، انتخاب مناسبی به‌نظر می‌رسند. درادامه این مطلب قصد داریم هتل بهار تهران را به شما معرفی کنیم.

هتل بهار تهران

هتل بهار، شیک و مناسب

مناطق مختلفی در شهر تهران وجود دارد که بورس ادارات دولتی و ساختمان‌های بزرگ تجاری هستند. میدان انقلاب هم باوجود مراکز انتشاراتی متعدد و کتاب‌فروشی‌های بسیار زیاد، یکی‌از این نقاط مهم شهری محسوب‌م ی‌شود. برای پیداکردن دارالترجمه، آموزشگاه زبان یا موسسات کنکور، میدان انقلاب اولین گزینه شما خواهد بود. هتل بهار واقع‌در خیابان انقلاب، بعد از خیابان دروازه دولت، نبش خیابان بهار جنوبی، در سال 95 به جمع هتل های تهران پیوست. هتل سه ستاره بهار در دو طبقه و 40 اتاق از مهمانان داخلی و خارجی پایتخت پذیرایی می‌کند. این هتل با قیمت‌های مناسب و امکانات خوبی که دارد، تجربه به‌یادماندنی را از سفر به قلب تهران برای شما به‌ارمغان ‌می‌آورد. با رزرو هتل و بلیط هواپیما از علی بابا از تخفیفات ویژه رزرو آنلاین استفاده کنید.

هتل بهار نه‌تنها برای افرادی که به‌دلایل کاری به تهران آمده‌اند خوب است، بلکه در لیست هتل‌های مدنظر مسافرانی که دنبال محل اقامتی با دسترسی مناسب به مراکز تجاری، تفریحی و تاریخی می‌گردند نیز قرار دارد. اگر کمی اهل گشت‌وگذار در شهر باشید، به‌وسیله ایستگاه‌های مترو نزدیک هتل بهار مثل ایستگاه دروازه دولت یا خطوط بی‌آرتی، خیلی راحت می‌توانید در سطح شهر تردد کرده و خود را به پاساژها و دیدنی‌های تهران برسانید. با کمی پیاده‌روی، سینماهای انقلاب، مرکز لباس کودک و نوزاد در خیابان بهار، کتاب‌فروشی‌های میدان انقلاب و... را مشاهده خواهید کرد. اگر اهل بازدید از اماکن تاریخی و فرهنگی هم باشید، اقامت در هتل بهار شما را به برخی ‌از این اماکن نزدیک خواهد کرد. برای دیدن موزه رضا عباسی یا کاخ گلستان مسیری با فاصله حدود 15 دقیقه‌ای با ماشین را پیش‌رو دارید و با کم‌تر از 30 دقیقه رانندگی به برج میلاد و کاخ سعدآباد می‌رسید.

هتل بهار تهران

اقامت

برای اقامت در هتل های تهران بهتر است ابتدا از طریق سایت‌های رزرو هتل تهران و به‌صورت آنلاین برای انتخاب هتل و اتاق خود اقدام کنید تا در زمان‌های شلوغ، با مشکل اسکان در پایتخت مواجه نباشید. هتل بهار واحدهای اقامتی یک‌تخته، دوتخته توئین، دوتخته دابل، سه‌تخته، سوئیت سه‌نفره و سوئیت چهارنفره دارد که برای رزرو حضوری و اقامت به‌مدت یک شب باید حداقل هزینه 414 هزارتومانی درنظر بگیرید. البته این مقدار با رزرو هتل تهران از سایت علی بابا و بهره‌مندی از تخفیف، کاهش پیدا می‌کند. هریک از اتاق‌های هتل سه ستاره بهار امکاناتی نظیر روم‌سرویس، چای‌ساز، یخچال، تلویزیون، تلفن، اینترنت، حمام، سرویس‌بهداشتی فرنگی، سیستم اطفای حریق، رخت‌آویز، کمد لباس و... دارد.

اگر قصد سفر به مشهد دارید بخوانید : هتل آپارتمان های نزدیک حرم در مشهد

اگر با خودروی شخصی به تهران سفر می‌کنید، نگران جای پارک در شهر نباشید. هتل بهار با ظرفیت 25 خودرو به‌صورت رایگان دراختیارتان قرار می‌گیرد. افرادی هم که با هواپیما آمده‌اند، با هماهنگی هتل، دادن اطلاعات پرواز خود به مسئولان هتل و پرداخت هزینه، قادر به استفاده از ترانسفر خواهند بود. درصورت سفر با کودکان، احتمالا دانستن قوانین مربوط به اقامت این عزیزان برای شما مفید است. هتل سه ستاره بهار برای اقامت خردسالان زیر سه سال اگر از سرویس اضافی استفاده نکنند، هزینه‌ای دریافت نکرده و هزینه اسکان کودکان سه تا هشت سال با همین شرایط، نیم‌بها خواهد بود.

امکانات

هتل بهار تهران امکانات زیادی را برای مهمانان خود فراهم می‌کند. برای گشتن در شهر می‌توانید از هتل، اتومبیل بدون راننده کرایه کنید. هم‌چنین تاکسی‌سرویس هتل هم امکان جابه‌جایی در سطح شهر را برای‌تان فراهم می‌کند. علاوه‌براین گردشگران داخلی و خارجی، امکان بهره‌مندی از خدمات تور و بلیط هتل بهار را دارند. پیش ‌از سفر به این نکته توجه کنید که هتل دو طبقه بهار، آسانسور ندارد. رستوران ایرانی هتل فضای مناسبی برای سرو غذا برای شما ایجاد کرده ‌است. شما می‌توانید از امکانات و خدمات اداری شامل فکس و فتوکپی برای انجام امور کاری خود بهره‌ ببرید. با انتخاب این اقامت‌گاه نوساز، به کافی‌شاپ‌های بی‌شمار و جذاب میدان انقلاب و خیابان‌های اطراف آن دسترسی خواهید داشت؛ ولی چنانچه به ماندن در هتل و استراحت دوراز هیاهو و آلودگی مرکز شهر علاقه دارید، برای سفارش خوراکی و نوشیدنی‌های فصل و گپ‌زدن با دوستان، کافی‌شاپ هتل بهار را امتحان کنید.

نمازخانه، لابی با سرویس‌بهداشتی ایرانی، اینترنت رایگان و نامحدود، تلفن و تلویزیون، صرافی، لاندری، اتاق چمدان، صندوق امانات، خدمات بیدارباش، مینی‌بار غیررایگان و... ازدیگر امکانات این هتل به‌شمار می‌روند. برای اطلاع از امکانات هتل های تهران و رزرو اتاق، می‌توانید به سایت علی بابا مراجعه کنید.

 

نظرات بینندگان