arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۰۸ - ۱۵ مهر ۱۳۹۹

سی ان ان: مناظره هریس و پنس پشت طلق‌های شیشه‌ای برگزار می‌شود

شبکه سی ان ان بامداد سه شنبه اعلام کرد که مناظره انتخاباتی معاون ترامپ نامزد جمهوریخواهان و معاون بایدن نامزد دموکرات ها پشت طلق‌های شیشه‌ای برگزار خواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شبکه سی ان ان بامداد سه شنبه اعلام کرد که مناظره انتخاباتی معاون ترامپ نامزد جمهوریخواهان و معاون بایدن نامزد دموکرات ها پشت طلق‌های شیشه‌ای برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، یک مقام آگاه در مورد اقدامات صورت گرفته برای برگزاری مناظره انتخاباتی کاملا هریس معاون بایدن و مایک پنس معاون ترامپ در روز چهارشنبه به سی ان ان گفت: کمیسیون برگزاری انتخاباتی کلیولند با توجه به اطلاعات جدید در مورد انتقال ویروس کرونا از طریق هوا و افزایش شمار مبتلایان بیماران کرونایی در کاخ سفید تصمیم دارد مناظره روز چهارشنبه پشت طلق‌های شیشه‌ای برگزار شود.

جواب آزمایش کرونا پنس و هریس تا کنون منفی بوده است.

اولین دور مناظره میان هریس و پنس در حالی برگزار خواهد شد که با ترخیص ترامپ از بیمارستان نظامی والتر رید و بازگشت وی به کاخ سفید، کمپین انتخاباتی وی اعلام کرد که رییس جمهوری پس از بستری شدن سه روز در بیمارستان به علت ویروس کرونا همچنان قصد دارد تا در دور دوم مناظرات انتخاباتی ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا که قرار است این ماه در میامی برگزار شود حضور یابد.

تیم مورتاف مدیر روابط عمومی کمپین ترامپ ۲۰۲۰ به سی ان ان گفت: رییس جمهوری خواهان حضور در مناظرات است.

جو بایدن نامزد دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری نیز پیش از این اعلام کرده بود که حاضر به حضور در دور مناظره با ترامپ است.

بایدن که جواب آزمایش کرونا وی منفی اعلام شده در جمع خبرنگاران در ایالت دلاور گفت: حاضر به حضور در دور دوم مناظره هستم اما باید کارشناسان بهداشت ایمن بودن برگزاری این مراسم را تایید کنند.

وی افزود: اگر کارشناسان بهداشت بگویند که نحوه برگزاری و حفظ فاصله اجتماعی ایمن است، پس فکر می‌کنم خوب است. من هر کاری را که متخصصان می‌گویند انجام می‌دهم.

دومین دور مناظره انتخاباتی میان بایدن و ترامپ قرار است در شهر میامی ایالت فلوریدا در ۱۵ اکتبر (۲۴ مهر) برگزار شود.

نظرات بینندگان