arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۳ - ۱۹ مهر ۱۳۹۹

سایتی برای دانلود آهنگ های پرطرفدار + معرفی سایت بامیصدا

تحقیقات نشان میدهند که آهنگ و موسیقی مزایای روان شناختی بسیار زیادی دارد. برخی از این موارد شامل کاهش استرس، تقویت شرایط روانی، بهبود عملکرد حافظه، بهبود شرایط خواب و کاهش افسردگی اشاره کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سایتی برای دانلود آهنگ های پرطرفدار + معرفی سایت بامیصدا

موسیقی چه در لحظات غمگین و چه در لحظات شاد می تواند یک دوست خوب و یار دلنشین باشد در اغلب موارد تاثیرات بسیار مثبتی در افزایش روحیه و ایجاد انگیزه در زندگی روزمره انسان دارد.

تحقیقات نشان میدهند که آهنگ و موسیقی مزایای روان شناختی بسیار زیادی دارد. برخی از این موارد شامل کاهش استرس، تقویت شرایط روانی، بهبود عملکرد حافظه، بهبود شرایط خواب و کاهش افسردگی اشاره کرد.

با توجه به قدرت فوق العاده موسیقی و تاثیرات شگفت انگیز آن بهتر است به فکر لذت از موسیقی در شرایط مختلف زندگی روزمره خود باشید و سعی کنید زمان مناسبی برای گوش دادن به انواع آهنگ‌های آرام ‌بخش و شاد صرف کنید. با این کار میتوانید روحیه شادتر و انگیزه بیشتری را در زندگی داشته باشید.

حتما برای شما هم پیش آمده که به دنبال آهنگ خاصی بوده باشید و تمام سایت‌هایی که در گوگل پیشنهاد شده است را بررسی کرده باشید و در انتها دست از پا درازتر و بدون دانلود آهنگ دلخواه خود از اینترنت خارج شده باشید. برای اینکه با چنین شرایطی روبرو نشوید، لازم است که با بهترین سایت‌ دانلود آهنگ آشنا بشین.

در این مطلب قصد دارم یکی از سایت‌های ایرانی دانلود آهنگ را بررسی کنم و این سایت‌ خوب رو به شما معرفی کنم.

سایتی برای دانلود آهنگ های پرطرفدار + معرفی سایت بامیصدا

ویژگی‌های یک سایت دانلود آهنگ خوب:

این روزها خیلی از مردم به دانلود رایگان آهنگ‌های به روز و با کیفیت خوانندگان محبوب ایرانی هستند. سایت‌های بسیاری نیز وجود دارند که آهنگ‌های قدیمی و به‌روز را به صورت رایگان در اختیار کاربران خود قرار می‌دهند.

اما موارد متعددی باعث می‌شود که یک سایت محبوبیت بیشتری از دیدگاه کاربران داشته باشد. برای مثال یک سایت خوب باید دارای سرعت بالایی برای دانلود بوده و با در اختیار گذاشتن لینک مستقیم دانلود این امکان رو به کاربران بدهد که آهنگ مورد نظر به راحتی قابل بارگیری باشد والبته رابط کاربری و ظاهر خوب سایتم مد نظر هست و در جذب کاربر و مراجعات بعدی قطعا موثر خواهد بود.

همچنین سایت باید به صورت مستمر بروزرسانی شود و لیست آهنگ‌های جدید از تمام خواننده‌ها را داشته باشد.

به طور خلاصه مزایایی که باعث می‌شود یک سایت آهنگ محبوبیت بالایی داشته باشد، عبارتند از:

تنوع بالای آهنگ‌ها در سبک‌های مختلف از جمله :

آهنگ شاد
آهنگ بدون کلام
آهنگ ‌های غمگین
آهنگ های سنتی اصیل
آهنگ ‌های محلی ایرانی
آهنگ های خاطره انگیز قدیمی
آهنگ ‌هایی از انواع سبک‌ها مثل پاپ، رپ، راک و ...

یکی از مواد مهم دیگر امکان جستجوی راحت و ساده آهنگ‌های جدید و آلبوم خوانندگان بر اساس نام آهنگ و نام خواننده و همینطور امکان دسترسی سریع به لینک مستقیم دانلود و پخش آنلاین آهنگ است.

تمام این موارد ذکر شده در بالا به خوبی در وب سایت بامیصدا رعایت شده و تمامی شرایط برای حضور شما کاربران عزیز فراهم میباشد، در ادامه این مطلب نیز توضیحات مختصری در مورد دسته بندی ها ی سایت ارائه خواهم داد.

دسته بندی "آلبوم" ها:

به عنوان مثال در دسته بندی آلبوم آرشیو کاملی از آلبوم های منتشر شده توسط خوانندگان و نوازندگان معروف را می توانید دانلود کنید.

دسته بندی "ریمیکس جدید" :

ریمیکس آهنگ ها در دسته ی "ریمیکس جدید" در این سایت ارائه شده است و برای علاقه مندان این نوع از موزیک نیز تنوع قابل توجهی وجود دارد.

دسته بندی "موزیک ایرانی" :

در این دسته بندی جدیدترین موزیک ها و ترانه های زیبای فارسی و ایرانی با متن ترانه به اضافه ی دو لینک خوب و عالی قرار گرفته و آماده دانلود میباشد.

دسته بندی "موزیک ترکی " :

در دسته بندی موزیک ترکی سعی کردیم مجموعه ای از ترانه های زیبای ترکی و آذری از خواننده های ایرانی و خارجی جمع کنیم که در حال حاضر یکی از کامل ترین آرشیو ها در سطح وب میباشد.

دسته بندی "موزیک ویدئو " :

از آنجایی که بعضی از هنرمندان علاوه بر ترانه نسخه ی ویدئویی اثر را نیز منتشر میکنند و ما با جمع آوری تعداد قابل توجهی از این آثار ویدئویی دسته ای به نام موزیک ویدئو ایجاد کرده ایم که کاربران سایت با مراجعه به این بخش اثر مورد نظر را در کیفیت های اچ دی و فول اچ دی دانلود میکنند.

دسته بندی " نوحه و مداحی "

آثار مداحان معروف را در بخش دانلود مداحی پیدا کنید. در این بخش مداحی محرم، عاشورا، اربعین، مداحی شهادت حضرت علی، ایام فاطمیه ، شبهای قدر و... برای علاقه مندان در درسترس قرار دارد.

نظرات بینندگان