arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۱ - ۲۰ مهر ۱۳۹۹

یک سینمای آمریکایی دیگر، تعدادی از سالن هایش را تعطیل می‌کند

گروه سینمایی آلامو درفت هاوس اعلام کرد به دلیل عدم وجود فیلم‌های مهم برای اکران، تعدادی از سالن هایش را تعطیل می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

گروه سینمایی آلامو درفت هاوس اعلام کرد به دلیل عدم وجود فیلم‌های مهم برای اکران، تعدادی از سالن هایش را تعطیل می‌کند.

 

 به نقل از ورایتی، سینمای زنجیره‌ای آلامو درفت هاوس اعلام کرده به دلیل نبود فیلم سینمایی مهمی که بتوان به مخاطب عرضه کرد و آن‌ها را به سینما آورد، به صورات موقت تمامی شش شعبه سینمایی در دالاس و دو شعبه دیگر در اوهاما را تعطیل می‌کند.

در بیانیه این شرکت آمده: به دلیل عدم وجود فیلمی از استودیو‌های مهم فیلمسازی، تعدادی از سالن‌های سینمایی ما مجبور هستند تا زمانی که فیلم‌های جدید به طور مداوم برای نمایش وجود نداشته باشد بسته بمانند. ما همچنان در تلاش هستیم و به آینده امیدواریم. هنوز برنامه‌ای برای تعطیلی مجدد و کامل سینما‌های خود نداریم.

سینمای آلانئ درفت هاوس در ۱۰ ایالت کشور آمریکا ۴۱ سینما در اختیار دارد. در روز‌های اخیر چند شعبه جدید تحت نظر این سینما افتتاح شده که از جمله آن می‌توان به سه مورد در شهر آستین اشاره کرد.

این گروه سینمایی تنها شرکتی نیست که شعبه‌های خود را بعد از بازگشایی دوباره تعطیل کرده است. این هفته گروه سینمایی سینی ورلد که سینما‌های رگال در آمریکا را هدایت می‌کند، تمامی ۵۳۶ شعبه سینمایی خود را بسته است. البته گروه سینمای AMC، رقیب سینمای سینی ورلد، اعلام کرده که تمایلی به تعطیلی شعبه‌های خود ندارند. سینما‌های مستقل، به خصوص آن‌هایی که در حومه شهر‌ها هستند، دوباره تعطیل شده و یا ساعت فعالیت خود را کاهش داده اند.

سینما‌ها به رعایت شیوه‌های بهداشتی متعهد شده اند و برنامه‌های خود را برای حفظ سلامت مخاطبانارائه داده اند. ولی با این حال هنوز هم استودیو‌ها به بازگشت سینماها اطمینان ندارند و زمان نمایش فیلم‌های خود را عقب می‌اندازند. چرا که فیلم سینمایی «انگاشته» که مدتی است در سینما‌ها اکران شده، نتوانسته فروش مناسبی را در گیشه داخلی آمریکا داشته باشد و این موضوع باعث نگرانی آن‌ها شده است.

گروه سینمایی آلامو درفت هاوس، برنامه های دیگری را هم برای افزایش استقبال مردم اجرا کرده و به مخاطبان خود سینمای شخصی و خصوصی را پیشنهاد می‌دهند. آن‌ها می‌توانند با پرداخت ۱۵۰ دلار، مهمان‌ها و دوستان خود را تا ۳۰ نفر دعوت و یک سالن کامل را اجاره کنند.

 باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات بینندگان