arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۲ - ۲۵ مهر ۱۳۹۹

مقام یمنی: سعودی‌ها اعضای بدن برخی اسرای یمنی را می‌فروختند

معاون وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن فاش کرد که سعودی‌‌ها برخی از اسرای یمنی را می‌کشتند و اعضای بدن آنها را می‌فروختند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون وزیر اطلاع رسانی دولت نجات ملی یمن فاش کرد که سعودی‌‌ها برخی از اسرای یمنی را می‌کشتند و اعضای بدن آنها را می‌فروختند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، چند ساعت پس آغاز بزرگترین فرایند تبادل اسرا میان دولت نجات ملی یمن و ائتلاف سعودی، «فهمی الیوسفی» معاون وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات در گفت‌و‌گو با شبکه «المیادین» جزئیاتی از پرونده تبادل اسرا را فاش کرد.

معاون وزیر اطلاع‌‌رسانی یمن در این خصوص گفت که متجاوزان سعودی اسرای یمنی را شکنجه و قتل‌عام می‌کردند. او در ادامه افزود: «در زندان‌های عربستان سعودی تعدادی از اسرا کشته شدند و اعضای بدن آنها فروخته شد».

فهمی الیوسفی ادامه داد: «طرف مقابل، در اجرای توافقات حیله‌گری می‌کند. ‌بی‌اعتباری از جانب طرف مقابل، بیانگر آن است که طرف سعودی تمایلی به توافق ندارد و همانطور که در میدان‌ [نبرد] حیله‌گری می‌کند، [در فرایند تبادل اسرا] نیز این کار را انجام می‌دهد».

این اظهارات پس از آن است که روز گذشته بزرگترین توافق تبادل اسرا میان دولت نجات ملی (صنعاء) و دولت مستعفی (مقیم ریاض) اجرا و اولین گروه از اسرای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن وارد فرودگاه صنعاء شد (جزئیات بیشتر).

نظرات بینندگان