arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۰۰۵۳
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۳ - ۲۵ مهر ۱۳۹۹
تورق خاطرات چهره ها در «انتخاب»؛

خاطرات آیت‌الله هاشمی؛ ۲۵ مهر ۱۳۷۶: مسابقه فوتبال ایران و چین را دیدم؛ ۴ بر یک بردیم، گامی برای حضور در جام جهانی فرانسه خواهد بود

خاطرات آیت الله هاشمی: بزرگراه در دست ساخت تهران ـ شمال را از طريق نور ديديم. تا نزديك سد لار، حدود 20 ‏كيلومتر بعد از لالون و 15 كيلومتر بعد از گرماب‏دره و سپس در دره لالون هم شش كيلومتر در ارتفاعات، تا محل معدن زغال‏‌سنگ كه درآنجا ساختمان نيمه‏ مخروبه قديمى هست‏ كه‏ گفتند از زمان قاجار است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خاطرات روزنوشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۶، هرشب در «انتخاب» منتشر می‌‌شود. پیشتر، خاطرات ایشان از سال ۵۸ تا ۷۵ در سرویس تاریخ «انتخاب» به صورت روزانه پوشش داده شده است

 

 

تا ساعت یازده صبح به بازبینی خاطرات آماده انتشار سال 1360 و مطالعه تاريخ و کتاب كليد قرآن پرداختم. سپس به میهمانى اخوى محمد، به لالون رفتيم. محسن، مهدى، فاطى، سعيد، اعظم، مريم و بچه‌ها هم بودند؛ عفت نيامد.
پس از ناهار و استراحت، رفتيم و بزرگراه در دست ساخت تهران ـ شمال را از طريق نور ديديم. تا نزديك سد لار، حدود 20 ‏كيلومتر بعد از لالون و 15 كيلومتر بعد از گرماب‏دره و سپس در دره لالون هم شش كيلومتر در ارتفاعات، تا محل معدن زغال‏‌سنگ كه درآنجا ساختمان نيمه‏ مخروبه قديمى هست‏ كه‏ گفتند از زمان قاجار است.
اردوگاه در دست ساخت براى مدرسه دخترانه روشنگر را هم ديديم. نماز مغرب را در منزل اخوى خواندم. مقدارى از تلويزيون، مسابقه فوتبال تيم‌هاى ايران و چين را ديديم. با نتیجه چهار بر يك، به نفع ايران تمام شد كه خيلى موجب خوشحالى ايرانيان است؛ چون گامى ديگر براى حضور در مسابقه جهانى فرانسه خواهد بود. ساعت هشت و نیم شب به خانه رسيدم. سريال «تنهاترين‏ سردار»، دربارة زندگى امام حسن(ع) را ديدم.

نظرات بینندگان