arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۹

توضیحات یک نماینده مجلس درباره ماجرای جنجالی ماسک

دشمن در تلاش است با حاشیه سازی، مجلس و نمایندگان را از خدمت به مردم بازدارد و یقینا نمایندگان انقلابی مجلس در تله دشمن نخواهند افتاد و هر روز بیش از گذشته خدمت به مردم را سرلوحه برنامه های خویش قرار خواهند داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دفتر حجت الاسلام شجاعی نماینده مردم شریف ابهر، خرمدره و سلطانیه توضیحاتی در مورد ماجرای جنجالی ماسک منتشر کردند که به شرح زیر است

 

بسم الله الرحمن الرحیم

روز سه شنبه ۲۲ مهر ۹۹، دروغ پردازی یک نفر، خوراکی برای رسانه ها و برخی از ضد انقلاب ها فراهم کرد، تا عقده های فروخفته نسبت به دین را نمایان سازند. در کنفرانس خبری روز سه شنبه حجت الاسلام دکتر شجاعی که در شهر زنجان برگزار گردید، یکی از خبرنگاران در مورد واکسن تحویلی به بهداری مجلس سوال کرد. ایشان در پاسخ عنوان داشتند که «بهداری مجلس مطابق با سال های گذشته، درخواست واکسن نموده بود و نمایندگان اطلاعی از این درخواست نداشتند... اگر این واکسن را می دادند مجلس، مطمئن باشید من استفاده نمی کردم. ما احساس می کنیم بیمه حضرت ابوالفضل هستیم. باید مراعات کنیم، ماسک بزنیم، ضدعفونی کنیم. اینها همه لازم است. مقدر این عالم خداست. ما همه کارهای لازم را باید انجام بدهیم و نهایتا خداوند متعال است که سرنوشت ها را رقم می زند. بنده در بین مردم با کمال میل حاضرم، در روستاها و محلات.»
با وجود این اظهارات، در دروغی آشکار عنوان شده که ایشان در پاسخ به اینکه چرا ماسک نزده اید، گفته اند من بیمه حضرت ابوالفضل هستم. این در حالی است که ایشان همواره از ماسک استفاده می کنند و در نشست خبری به دلیل رعایت فاصله اجتماعی و در هنگام صحبت، ماسک خود را روی دستمال کاغذی و روی میز قرار داده اند که در تمامی تصاویر این موضوع مشخص است.

از این رو ضمن تکذیب خبر منتشر شده تاکید می نماییم که ایشان قاطعانه در خدمت مردم عزیز کشور، استان زنجان و مردم شریف شهرستان های ابهر، خرمدره و سلطانیه خواهند بود.
دشمن در تلاش است با حاشیه سازی، مجلس و نمایندگان را از خدمت به مردم بازدارد و یقینا نمایندگان انقلابی مجلس در تله دشمن نخواهند افتاد و هر روز بیش از گذشته خدمت به مردم را سرلوحه برنامه های خویش قرار خواهند داد.
این دروغ پردازی دشمن و بازتاب رسانه ای آن، نشانه قدرت دشمن نیست بلکه نشانه ضعف اوست. به قدری دست دشمن خالی بوده که برای تخریب چهره ایشان، هیچ چاره ای جز دروغ پردازی نداشته است. هر چه فشار دشمن بیشتر شود، عزم مجلس انقلابی در مبارزه با فساد و خدمت به مردم قوی تر خواهد شد.

بدیهی است که دفتر حجت الاسلام دکتر شجاعی، پیگیری قانونی انتشار اخبار نادرست و خلاف واقع را که موجب تشویش اذهان عمومی می شود، برای خود محفوظ می داند؛ لذا از رسانه های جمعی که خبر مذکور را منتشر کرده اند، درخواست می شود براساس قانون مطبوعات نسبت به درج تکذیبیه آن اقدام کنند.

روابط عمومی دفتر حجت الاسلام دکتر شجاعی نماینده مردم شریف ابهر، خرمدره و سلطانیه

 

نظرات بینندگان