arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۰۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۲ - ۲۷ مهر ۱۳۹۹

فرود اضطراری گوسفندان در فرودگاه امام

هواپیمای باری ۷۴۷ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) که با محموله دام زنده از کشور ترکیه عازم یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس بود، به دلیل نقص فنی در قسمت موتور مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه امام خمینی(ره) شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران درباره فرود اضطراری هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ حامل دام زنده و تعمیر آن توسط متخصصان ایرانی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

به گزارش تسنیم، اطلاعیه هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است.

هواپیمای باری ۷۴۷ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" که با محموله دام زنده از کشور ترکیه عازم یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس بود، به دلیل نقص فنی در قسمت موتور مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه امام خمینی (ره) شد.

پس از فرود اضطراری هواپیما و به دلیل عدم وجود هواپیمای جایگزین، با همت کارکنان معاونت مهندسی و تعمیرات، با وجود مشکلات ناشی از تحریم و تقارن این اتفاق با تعطیلات آخر ماه صفر، در کمتر از سه روز و به‌صورت شبانه‌روزی، جابه‌جایی موتور هواپیما از فرودگاه امام خمینی (ره) به فرودگاه مهرآباد واحد مهندسی و تعمیرات، صورت گرفت که با روحیه‌ای جهادی، این کار که حداقل ۱۲ روز کاری زمان می‌برد، در کمتر از ۳ روز پایان پذیرفت.

تلاش بی‌نظیر مهندسان و تکنسین‌های مهندسی و تعمیرات، در کنار کارکنان زحمتکش هما در فرودگاه امام خمینی (ره)، خدمات فرودگاهی و حراست، بار دیگر غیرت ایرانی اسلامی همراه با همکاری، یک‌دلی، تعصب، ایمان، تعهد و تخصص را به منصه ظهور گذاشت تا بار دیگر "ما می‌توانیم" را به جهانیان به اثبات برساند.

نظرات بینندگان