arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۰۴۷۶
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۳ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹

در اجرای امنیت اخلاقی فحش و کتک می‌خوریم اما کوتاه نمی آییم

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به افرادی که سعی در از بین بردن امنیت اخلاقی جامعه دارد تاکید کرد که پلیس اجازه نمی دهد که خون شهید سپهبد سلیمانی با رشد 4 تا انگل در جامعه از بین برود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به افرادی که سعی در از بین بردن امنیت اخلاقی جامعه دارد تاکید کرد که پلیس اجازه نمی دهد که خون شهید سپهبد سلیمانی با رشد 4 تا انگل در جامعه از بین برود.

 سردار حسین رحیمی در همایش آمران به معروف و ناهیان از منکر که پیش از ظهر امروز در مقر ستاد فاتب برگزار شد، گفت: حضرت امام بر جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر تاکید داشتند و بر این باور بودند که اگر بناست حکومت اسلامی تشکیل شود باید جمهوری اسلامی تشکیل شود.

وی با بیان اینکه اصلی ترین وجهه حکومت اسلامی امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: امر به معروف مانند نماز صبح و فرایض دینی جزو واجبات است و اتفاقا دشمن تلاش دارد با ترویج عباراتی نظیر "به شما چه هر کسی را در قبر خودش می گذارند" و دیگر تفکرات استعماری و انگلیسی جامعه را از امر به معروف دور کند.

سردار رحیمی با بیان این امروز طلایه دار امر به معروف و نهی از منکر نیروی انتظامی است، گفت: تمام کارهایی که پلیس انجام می دهد امر به معروف و نهی از منکر است ما با همان قاطعیتی که با مجرمان و قاچاقچیان و مفسدان اقتصادی و سارقان و ... برخورد می کنیم در کنارش با کسانی که به دنبال حیا زدایی، عفت زدایی و ترویج فرهنگ بی بند و باری در جامعه هستند نیز مبارزه می کنیم.

رییس پلیس پایتخت با بیان این که دستگاه قضا نیز خوشبختانه حمایت خوبی از پلیس دارند گفت: همانقدر که امنیت اخلاقی برایمان اهمیت دارد مبارزه با سارقان و امنیت اقتصادی و ... اهمیت دارد چه کسی گفته که ما یک بعدی هستیم و تک بعدی به مساله امنیت نگاه می کنیم. همین دادگاه‌هایی که می بینید به عنوان مثال همین آخرین پرونده ای که متهمش در خارج از کشور دستگیر شد همه از سوی پلیس انجام شده و پلیس در تمام این ها فعال است.

به گفته وی، در بخش امنیت اخلاقی جامعه نیز ما اقداماتمان را با قدرت پیگیری می کنیم، در یک سال اخیر ما در سه بخش امنیت اخلاقی آشکار، لایه های فساد پنهان و امنیت اخلاقی در فضای مجازی اقدامات خود را انجام دادیم که با کار عملی و برنامه ریزی انجام شده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: مگر ما اجازه می دهیم که خون شهید قاسم سلیمانی با رشد و نمو چهار تا انگل در جامعه از بین برود. عزیزترین و بهترین جوانان ما در دفاع از حرم و حریم و امنیت مردم جان خود را از دست دادند و ما حافظ خون آنان هستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ افزود: همان میزانی که ما برای زینب (س) اشک می ریزیم وظیفه و رسالت ما، عمل و اقدام زینبی است، هیچ گاه هم در این زمینه ناامید نشده و میدان را خالی نخواهیم کرد تا افرادی بیایند و امنیت اخلاقی جامعه را نا امن کنند.

وی افزود: دشمنان به همان میزان که برای مشکلات اقتصادی و ناامنی در کشور تلاش می کنند به همان میزان هم به دنبال ترویج فرهنگ بی بند و باری هستند اما ما هم از مسیرمان کوتاه نمی‌آییم و در این راه فحش می خوریم کتک می خوریم و تهمت ها را می‌پذیریم اما کوتاه نمی آییم، همان که امام حسین (ع) در این راه با خانواده اش به میدان رفت و تمام سختی ها را پذیرفت. به تعبیر سردار عزیزمان سلیمانی ما ملت شهادتیم من می دانم که چه برخوردی با ماموران زن امنیت اخلاقی و همین طور همکاران اقا می شود اما ما کوتاه نمی آییم و در تمام ابعاد امنیت را تامین خواهیم کرد.

سردار رحیمی در خاتمه تاکید کرد که حفظ ارزش‌های اسلامی باید اولویت پلیس باشد .

در پایان این همایش از شماری از دست اندر کاران اجرای طرح ناظر و ماموران برگزیده گشت امنیت اخلاقی تقدیر شد.

 ایسنا 

نظرات بینندگان