arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۰۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۵ - ۲۸ مهر ۱۳۹۹

ناجا: چالش مومو صرفا شوخی، سرگرمی و برای تشویش اذهان عمومی است

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا گفت: چالش مومو صرفا یک شوخی، سرگرمی و برای تشویش اذهان عمومی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ سرهنگ رامین پاشایی، معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا درباره چالش مومو گفت: موضوع این چالش صرفا به خوزستان محدود نبوده و ما در اغلب استان‌ها حتی تهران نیز این موضوع را داشتیم.

وی با اشاره به تاریخچه چالش مومو ادامه داد: چالش مومو برای اولین بار در سال 2015 انجام شد و آخرین بار این بازی در کشور انگلیس و قبل از آن در فرانسه و آمریکا دیده شده است. خاستگاه اولیه این بازی در آمریکای لاتین بوده است.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با بیان اینکه به هیچ عنوان در حال حاضر بازی مومو انجام نمی‌شود، تصریح کرد: برخی افراد که دارای نبوغ خاص در شبکه‌های اجتماعی هستند، برای ارسال لینک‌هایی با این عنوان برای کاربران ایجاد مزاحمت می‌کنند یا این لینک‌ها از طریق ربات ارسال می‌شود و یا اینکه برخی اوقات شهروندان برای هم ارسال می‌کنند و این موضوع باعث شده است که خبر بزرگتر از موضوع شده است.

سرهنگ پاشایی خاطرنشان کرد: بنده به همه هموطنان عزیز قول می‌دهم که هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و این موضوع صرفا یک شوخی، سرگرمی و تشویش اذهان عمومی است.

وی درباره خبر مرگ یک کودک به دلیل چالش اینترنتی مومو گفت: این کودک 11 ساله به دلیل بیماری زمینه‌ای که داشته، سکته قلبی می‌کند، پزشکی قانونی نیز سکته قلبی را تایید کرده است.

معاون اجتماعی پلیس فتاناجا از مردم درخواست کرد تا استرس مضاعف را به فرزندان‌شان تحمیل نکنند.

نظرات بینندگان