arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۳ - ۲۹ مهر ۱۳۹۹

وزیر آموزش و پرورش: معلمان غیررسمی بعد از سال ۹۲، قید استخدام را بزنند

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره تقاضای معلمان غیررسمی که بعد از سال ۹۲ با آموزش و پرورش همکاری می‌کنند، برای استخدام اظهار کرد: قانون درباره افرادی که بعد از سال ۹۲ به اشکال مختلف با آموزش و پرورش همکاری کردند تعهد ایجاد نکرده است. وی افزود: روزی که این افراد به آموزش و پرورش آمدند، آگاه بودند تعهدی برای استخدام آن‌ها وجود ندارد و این افراد باید قید استخدام را بزنند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر آموزش و پرورش گفت: معلمان غیررسمی که بعد از سال ۹۲ با آموزش و پرورش همکاری کردند باید قید استخدام را بزنند.

به گزارش تسنیم، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش درباره تقاضای معلمان غیررسمی که بعد از سال 92 با آموزش و پرورش همکاری می‌کنند، برای استخدام اظهار کرد: قانون درباره افرادی که بعد از سال 92 به اشکال مختلف با آموزش و پرورش همکاری کردند تعهد ایجاد نکرده است.

وی افزود: توصیه بنده به افرادی که در این سال‌ها با آموزش و پرورش همکاری کردند این است که در آزمون‌های مربوطه شرکت کنند یعنی اگر لیسانس دارند در آزمون ماده 28 و اگر دیپلم هستند از طریق دانشگاه فرهنگیان وارد آموزش و پرورش شوند.

وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این پرسش که برخی از این افراد سنشان بالا رفته و نمی‌توانند در آزمون استخدامی یا دانشگاه فرهنگیان متقاضی شوند، گفت: روزی که این افراد به آموزش و پرورش آمدند، آگاه بودند تعهدی برای استخدام آنها وجود ندارد و این افراد باید قید استخدام را بزنند.

نظرات بینندگان