arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۹ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹

وضعیت آب و هوا، امروز ۳۰ مهر ۹۹ / هوا ۶ تا ۹ درجه خنک می‌شود

کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: از امروز تا جمعه در سواحل دریای خزر، استان اردبیل و شمال شرق کشور دمای هوا بین ۶ تا ۹ درجه کاهش پیدا می‌کند و تا روز شنبه کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما را برای مناطق شرقی، بخش‌هایی از جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز و مرکز کشور داریم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

کبری رفیعی در گفت‌وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت جوی چند روز آینده کشور گفت: امروز در شمال آذربایجان غربی، سواحل دریای خزر و خراسان شمالی بارش باران همراه با گاهی رعد‌وبرق و وزش باد رخ می‌دهد.

وی ضمن اشاره به اینکه بارش‌ها امروز در استان‌های گیلان و مازندران از شدت بیشتری برخوردار است، ادامه داد: فردا پنجشنبه ادامه بارش‌ها برای سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود و روز جمعه بارش‌ها به خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی محدود می‌گردد.

این کارشناس سازمان هواشناسی اظهار کرد: از امروز تا جمعه در سواحل دریای خزر، استان اردبیل و شمال شرق کشور دمای هوا بین ۶ تا ۹ درجه کاهش پیدا می‌کند و تا روز شنبه کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما را برای مناطق شرقی، بخش‌هایی از جنوب شرق، دامنه‌های جنوبی البرز و مرکز کشور داریم.

رفیعی با بیان اینکه از روز پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده جوی آرام برای کشور پیش‌بینی می‌شود، افزود: جو آرام موجب می‌شود که در شهر‌های صنعتی و پر جمعیت با افزایش میزان غلظت آلاینده‌های هوا مواجه باشیم.

وی با اشاره به اینکه دریای خزر از امروز تا بعد از ظهر فردا مواج و متلاطم است، در خصوص آخرین وضعیت آب‌وهوایی پایتخت توضیح داد: آسمان تهران امروز صاف است و گاهی با وزش باد و غبار صبحگاهی همراه است و حداکثر دما در آن به ۲۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد و فردا صبح حداقل دمای پایتخت ۱۳ درجه بالای صفر پیش بینی شده است.

نظرات بینندگان