arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۰۷۷۹
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۰۹ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹

ترامپ: خانواده بایدن چنان فساد عظیمی دارد که هیچ کس تاکنون ندیده

دونالد ترامپ در اظهاراتی به فاکس نیوز گفته است خانواده بایدن، یک خانواده فاسد است. وی با اشاره به بایدن ادامه داد: شما نمی‌توانید به چین بروید و پسر شما با ۱.۵ میلیارد دلار کار کند. نمی‌توانید به اوکراین بروید و آنجا ماهانه ۱۸۳۰۰۰ دلار با پرداخت ۳ میلیون دلار پیش پرداخت، دریافت کنید. شما نمی‌توانید ۳.۵ میلیون دلار از همسر شهردار مسکو دریافت کنید در حالی که هیچ تجربه‌ای نداشتید‎. تا زمانی که پدرش معاون رئیس جمهور نشد، وی شغلی نداشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت: خانواده بایدن، یک خانواده فاسد است.

به گزارش صداوسیما، ترامپ گفت: بایدن در حال سقوط است. به تمام فسادهایی که در خانواده اش وجود دارد، نگاه کنید. این فساد عظیمی است که هیچ کس تاکنون ندیده است. اوضاع به سرعت در حال تغییر است و اعداد در نظرسنجی‌ها واقعاً خوب به نظر می‌رسد.

وی افزود: دموکرات‌ها می‌خواهند اسلحه و نفت مردم آمریکا را از بین ببرند. می‌خواهند اصلاحیه دوم قانون اساسی را بردارند. آن‌ها می‌خواهند روش استخراجی فرکینگ (شکست هیدرولیکی) و نفت را متوقف کنند. آن‌ها قصد دارند وارد یک توافق جدید در رابطه با محیط زیست شوند.

ترامپ افزود: پسر بایدن مانند یک جارو برقی رفت و آمد کرد و پول زیادی را به دست آورد. اما دموکرات‌ها می‌گویند، که او ۱۰ و یا ۵۰ درصد دریافت کرده است. او صد درصد پول را دریافت کرده است.

وی با اشاره به بایدن ادامه داد: شما نمی‌توانید به چین بروید و پسر شما با ۱.۵ میلیارد دلار کار کند. نمی‌توانید به اوکراین بروید و آنجا ماهانه ۱۸۳۰۰۰ دلار با پرداخت ۳ میلیون دلار پیش پرداخت، دریافت کنید. شما نمی‌توانید ۳.۵ میلیون دلار از همسر شهردار مسکو دریافت کنید در حالی که هیچ تجربه‌ای نداشتید‎. تا زمانی که پدرش معاون رئیس جمهور نشد، وی شغلی نداشت.

ترامپ گفت: ما باید دادستان کل کشور را وارد عمل کنیم و او نیز باید سریع عمل کند. دادستان کل کشور باید فردی را منصوب کند. این یک فساد بزرگ است و باید مردم در مورد آن قبل از انتخابات اطلاع داشته باشند. این اقدام باید زود انجام شود و دادستان کل نیز باید به فوریت عمل کند.

نظرات بینندگان