arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۴ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹

زالی: باید محدودیت‌های بیشتر و موثرتری برای کرونا در تهران اعمال شود

فرمانده ستاد مقابله با کرونا کلانشهر تهران گفت: باید بنا به شرایط موجود تصمیمات جدیدتری برای مقابله با کرونا بگیریم و نیازمند اعمال محدودیت بیشتر با قدرت بازدارندگی بالاتری خواهیم بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با اشاره به اوج‌گیری کرونا در تهران گفت: محدودیت‌های اعمالی هفته‌های گذشته در آینده ادامه پیدا خواهد کرد و به نظر می‌رسد ما به دلیل شرایط خاص در تهران باید مداخلات بیشتری را اعمال کنیم.

وی افزود: در این هفته جلساتی را با نیروی انتظامی داشتیم و بنا شد از ظرفیت نهادهای نظارتی در شرایط کنترل کرونا در تهران بیشتر استفاده شود.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران گفت: باید بنا به شرایط موجود تصمیمات جدیدتری بگیریم و به نظر می‌رسد ما نیازمند محدودیت بیشتر با قدرت بازدارندگی بالاتری خواهیم بود؛ چهره این اپیدمی بسیار خشن به نظر می‌رسد بنابراین باید در دستورالعمل‌های بهداشتی بازنگری صورت بگیرد.

وی گفت: متاسفانه با توجه به فرسایشی شدن کرونا، کادر درمانی خسته شده و با مشکل نیروی انسانی روبه‌رو هستیم همچنین نیروهایی که به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند برای بازگشت به چرخه درمان با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند.

زالی ادامه داد: اگر کماکان با افزایش آمار شیوع بیماری کرونا مواجه شویم و اعمال محدودیت جدیدی صورت نگیرد با توجه به ظرفیت کم پتانسیل درمانی و کادر بهداشت به مشکل خواهیم خورد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا کلانشهر تهران افزود: درخواست نیروی جدیدی برای اضافه شدن به کادر درمان داریم و سهمیه تخصیص داده شده فعلی پاسخگوی ما نیست و قرار است هرچه سریع‌تر وزارت بهداشت به این موضوع رسیدگی کند.

نظرات بینندگان