arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۰۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۰ - ۳۰ مهر ۱۳۹۹

وزیر بهداشت آلمان به کرونا مبتلا شد

آزمایش کرونای وزیر بهداشت آلمان چهارشنبه مثبت شد و او اعلام کرده اکنون به قرنطینه رفته است. آلمان با شیوع مجدد ویروس کرونا مواجه شده وابتلای روزانه بیشتری را به نسبت شروع همه گیری در ماه مارس ثبت می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رسانه‌ها از ابتلای وزیر بهداشت آلمان به کرونا و قرنطینه شدن وی خبر دادند.

به گزارش فارس، آزمایش کرونای وزیر بهداشت آلمان چهارشنبه مثبت شد و او اعلام کرده اکنون به قرنطینه رفته است.

به گزارش خبرگزاری «دی پی ای» وزارت بهداشت آلمان چهارشنبه اعلام کرد که «ینس اسپان» وزیر بهداشت این کشور تاکنون فقط علائم سرماخوردگی را نشان داده است.

آلمان با شیوع مجدد ویروس کرونا مواجه شده وابتلای روزانه بیشتری را به نسبت شروع همه گیری در ماه مارس ثبت می‌کند.

«آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان شامگاه چهارشنبه گفت اقداماتی که مقامات در روزها و هفته های آتی اتخاذ میکنند در تعیین موفقیت کشور در مقابله با همه گیری کرونا تعیین کننده خواهد بود. وی که پس از دیدار با مقامات ایالت های 16 گانه آلمان صحبت میکرد ، هشدار داد: «ما در مرحله رشد سریع شیوع ویروس قرار داریم و آمارهای روزانه این موضوع را نشان میدهد.»

روز چهارشنبه دانشگاه آمریکایی «جانز هاپکینز» که آمارش را بر مبنای اطلاعات سازمان‌های بین‌المللی، مقامات دولتی و محلی ارائه می‌کند، از گذشتن شمار کل مبتلایان در جهان از ۳۸ میلیون نفر خبر داد. در حال حاضر انگلیس، فرانسه، روسیه و اسپانیا بیش از نیمی از موارد ابتلای جدید به ویروس کرونا در اروپا را به خود اختصاص داده‌اند.

چند روز پیش «تدروس آدهانوم» مدیرکل سازمان جهانی بهداشت با تاکید بر این که استراتژی ایمنی جمعی با هنجارهای اخلاقی مطابقت ندارد، گفت هرگز در طول تاریخ پزشکی از این استراتژی در برابر بیماری استفاده نشده است.

نظرات بینندگان