arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۱۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۹

حمله به یک مرکز آموزشی در کابل / ۱۰ کشته و ۲۰ مجروح

رسانه های افغانستان گزارش دادند در حمله به مرکز آموزشی «کوثر دانش» در غرب شهر کابل، ۱۰ تن کشته و ۲۰ نفر مجروح شدند. انفجار لحظاتی پیش در منطقه «حوزه سیزدهم» شهر کابل در «پل‌خشک» روی داد و پس از آن صدای آمبولانس‌ها و آژیرخودرو پلیس به صدا در آمد. خبرگزاری صدای افغان نیز اعلام کرد: این اولین حمله پس از واگذاری مسوولیت امنیت کابل به امرالله صالح معاون اول رئیس جمهور غنی است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رسانه های افغانستان گزارش دادند در حمله به مرکز آموزشی «کوثر دانش» در غرب شهر کابل، ۱۰ تن کشته و ۲۰ نفر مجروح شدند.

به گزارش ایرنا، انفجار لحظاتی پیش در منطقه «حوزه سیزدهم» شهر کابل در «پل‌خشک» روی داد و پس از آن صدای آمبولانس‌ها و آژیرخودرو پلیس به صدا در آمد.

طارق آرین سخنگوی وزارت کشور افغانستان گفت: انفجار عصر امروز در بخش حوزه سیزدهم کابل صورت گرفت. با تاسف در اثر این رویداد تا کنون حدود ۱۰ شهید و ۲۰ مجروح به بیمارستان منتقل شده اند.

بر پایه این گزارش، انفجار ساعت ۴:۳۰ عصر امروز در بخش پل خشک و داخل کوچهٔ "مرکز کوثر دانش" در منطقه دشت برچی در غرب شهر کابل روی داده است.

خبرگزاری صدای افغان نیز اعلام کرد: این اولین حمله پس از واگذاری مسوولیت امنیت کابل به امرالله صالح معاون اول رئیس جمهور غنی است.

تصاویر منتشر شده از محل وقوع انفجار نشان دهنده بالا بودن شمار کشته شدگان و مجروحان آن می باشد .

خبرنگار ایرنا در کابل شماری از اجساد و زخمی ها را در محل رویداد مشاهده کرده است که توسط آمبولانس ها انتقال داده شدند اما شمار آنها تاکنون مشخص نیست.

 

نظرات بینندگان