arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۲۱ - ۰۷ آبان ۱۳۹۹

بایدن رأی خود را به صندوق انداخت+فیلم

«جو بایدن» معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ظهر چهارشنبه به وقت محلی در یکی از مراکز رأی‌گیری زودهنگام در شهر ویلمینگتون ایالت دلاوِر حضور یافت و رأی خود را به صندوق انداخت. معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا که همسرش نیز وی را همراهی می‌کرد، پیش از ورودش به مرکز رأی‌گیری خطاب به حاضران گفت: من اکنون کاری را انجام خواهم داد که امیدوارم شما نیز انجامش بدهید. من می‌روم که رأی بدهم!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دقایقی پیش با حضور در یکی از مراکز رأی‌گیری زودهنگام در ایالت دلاوِر، رأی خود را به صندوق انداخت.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه خبری ان‌بی‌سی، «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ظهر چهارشنبه به وقت محلی در یکی از مراکز رأی‌گیری زودهنگام در شهر ویلمینگتون ایالت دلاوِر حضور یافت و رأی خود را به صندوق انداخت.

معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا که همسرش نیز وی را همراهی می‌کرد، پیش از ورودش به مرکز رأی‌گیری خطاب به حاضران گفت: من اکنون کاری را انجام خواهم داد که امیدوارم شما نیز انجامش بدهید. من می‌روم که رأی بدهم!

جو بایدن که متولد شهر اسکرانتون ایالت پنسیلوانیا در همسایگی ایالت دلاوِر است، به مدت 26 سال نماینده ایالت دلاوِر در سنای آمریکا بوده است و از قبل پیش‌بینی می‌شد که وی رأی خود را در همین ایالت به صندوق خواهد انداخت.

نظرات بینندگان