arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۱ - ۰۸ آبان ۱۳۹۹

ظریف در واکنش به حادثه نیس فرانسه: افراط‌گرایی تنها افراط‌گرایی بیشتر به همراه می‌آورد

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان پنج‌شنبه شب در پیامی توئیتری در واکنش به حادثه‌ای که امروز در کلیسایی در شهر نیس فرانسه رخ داد، تصریح کرد: «ما حمله تروریستی امروز در نیس را به شدت محکوم ‌می‌کنیم. این دور باطل تشدیدی- نفرت‌پراکنی، تحریک و خشونت - باید با منطق و عقلانیت جایگزین شود. همگان باید بدانند که افراط‌گرایی تنها افراط‌گرایی بیشتر به همراه می‌آورد و نمی‌توان از طریق تنش‌آفرینی‌های زننده به صلح دست یافت »
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی توئیتری ضمن محکوم کردن حمله تروریستی امروز در شهر نیس فرانسه تأکید کرد که افراط‌گرایی تنها افراط‌گرایی بیشتر به همراه می‌آورد و نمی‌توان از طریق فتنه‌انگیزی به صلح دست یافت.

به گزارش  تسنیم، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان پنج‌شنبه شب در پیامی توئیتری در واکنش به حادثه‌ای که امروز در کلیسایی در شهر نیس فرانسه رخ داد، تأکید کرد که افراط‌گرایی حاصلی جز افراط‌گرایی بیشتر ندارد.

ظریف در این پیام توئیتری تصریح کرد: «ما حمله تروریستی امروز در نیس را به شدت محکوم ‌می‌کنیم. این دور باطل تشدیدی- نفرت‌پراکنی، تحریک و خشونت - باید با منطق و عقلانیت جایگزین شود.»

وی افزود: «همگان باید بدانند که افراط‌گرایی تنها افراط‌گرایی بیشتر به همراه می‌آورد و نمی‌توان از طریق تنش‌آفرینی‌های زننده به صلح دست یافت.»

نظرات بینندگان