arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۲۲۶۴
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۴ - ۰۹ آبان ۱۳۹۹

سخنگوی باشگاه استقلال: پنجره نقل و انتقالات به زودی باز می‌شود

سخنگوی باشگاه استقلال تهران از پرداخت کامل بدهی‌های خارجی این تیم خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پنجره نقل و انتقالات تیم فوتبال استقلال تهران به خاطر بدهی وینفرد شفر سرمربی اسبق این تیم، سرور چپاروف بازیکن و باشگاه پاختاکور ازبکستان بسته است. در این زمینه در چند روز گذشته اخباری مبنی بر پرداخت این بدهی‌ها منتشر شده که سخنگوی باشگاه استقلال آن را تایید کرد. 

«حجت نظری» در گفت وگویی اعلام کرد: با تلاش مدیران باشگاه تمام بدهی‌های خارجی این تیم تسویه و به زودی پنجره نقل و انتقالات باز خواهد شد. تمام بدهی شفر پرداخت شده است و مبلغ کمی مانده که ارسال کردیم اما هنوز به حساب این مربی ننشسته است. با واریز این ۵۰ هزار دلار تایید خواهیم گرفت و پنجره نقل و انتقالات باز می‌شود. مطالبات چپاروف و پاختاکور هم پرداخت شده که تاییده آن در دست ما است. 

 او گفت: پرونده های دیگری از استقلال در فیفا باز است اما اگر تاییدیه واریزی شفر گرفته شود هیچ تهدیدی برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات وجود ندارد. این پرونده‌ برای وارثان از مدیریت‌های قبلی به جا مانده است. 

 نظری در مورد جدایی سیروس دین‌محمدی و یک مربی دیگر از کادر فنی استقلال خاطر نشان کرد: اختیارات تام فنی بر عهده محمود فکری است و هر تصمیمی که او بگیرد مورد تایید ما است و آن را همراهی خواهیم کرد. مطمئنم با کادر فنی و بازیکنان خوبی که داریم بهترین خبرها را در این فصل به هواداران خواهیم داد.

نظرات بینندگان