arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۲۴۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۵ - ۱۰ آبان ۱۳۹۹

۲ تن مواد مخدر در شرق کشور کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف حدود ۲ تن مواد مخدر در عملیات‌های مشترک با پلیس استان‌های خراسان رضوی و کرمان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف حدود ۲ تن مواد مخدر در عملیات‌های مشترک با پلیس استان‌های خراسان رضوی و کرمان خبر داد.

سرهنگ ناصر فرشید روز شنبه از کشف یک تن و ۳۷۰ کیلوگرم مرفین و دستگیری ۲ متهم در عملیات مشترک با پلیس خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران انتظامی خراسان جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی اخباری دریافت کردند که سوداگران مرگ قصد دارند محموله سنگین مواد مخدر را که از مرزهای شرقی کشور وارد شده است به شهرهای مرکزی کشور منتقل کنند که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی گفت: ماموران انتظامی خراسان جنوبی با همکاری پلیس خراسان رضوی در محور "سنگان و نشتیفان خواف"، ۲ کامیون متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: ماموران در بازرسی یکی از کامیون‌ها یک تن و ۳۷۰ کیلوگرم مرفین را که به صورت ماهرانه در خودرو جاساز شده بود، کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات یک کامیون نیز به عنوان راه پاک کن توسط پلیس توقیف شد تصریح کرد: ماموران در این رابطه ۲ متهم را دستگیر کردند که متهمان به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

کشف ۵۹۹ کیلوگرم مرفین در عملیات مشترک پلیس خراسان جنوبی و کرمان

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی گفت: تکاوران پلیس در یگان تکاوری ۱۰۲ امام حسین (ع) "دیهوک" شهرستان طبس ۵۹۹ کیلوگرم مرفین را در بازرسی از خودرو تریلی طی عملیات مشترک با فرماندهی انتظامی استان کرمان در منطقه "راور" کشف کردند.

وی اظهار داشت: ماموران پلیس در یگان تکاوری ۱۰۲ امام حسین (ع) دیهوک خراسان جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی از انتقال مواد مخدر با خودرو تریلی توسط سوداگران مرگ مطلع شدند و با پیگیری کردن موضوع، دستگیری قاچاقچیان را در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ فرشید گفت: ماموران خودرو حامل مواد مخدر را رهگیری و کنترل کردند که با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان، خودرو قاچاقچیان در منطقه "راور" استان کرمان شناسایی و متوقف شد.

وی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو ۵۹۹ کیلو و ۱۲۰ گرم مرفین را که از مرزهای شرقی کشور وارد شده بود؛ کشف و راننده خودرو را در این رابطه دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده و دستور مقام قضایی روانه زندان شد.

استان خراسان جنوبی به طول ۳۳۱ کیلومتر در چهار شهرستان با افغانستان مرز مشترک دارد و با ۶ استان کشور از جمله خراسان رضوی و کرمان همجوار است.

 

نظرات بینندگان