arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۱ - ۱۰ آبان ۱۳۹۹

کاخ سفید: ترامپ در صورت انتخاب مجددش قواعد ورود مهاجران را سخت‌تر می‌کند

مشاور ارشد کاخ سفید از تصمیم دونالد ترامپ برای تشدید قواعد ورود مهاجران به خاک آمریکا در صورت انتخاب مجددش به عنوان رئیس‌جمهوری این کشور خبر داد. استفان میلر، مشاور ارشد کاخ سفید به شبکه ان بی سی گفت، سیاست دونالد ترامپ در زمینه مهاجرت بر چهار اولویت متمرکز خواهد بود، اول محدود کردن اعطای پناهندگی، نابودی کمپ‌های پناهندگی، افزایش ممنوعیت ورود شهروندان خارجی به خاک آمریکا و تشدید شرایط دستیابی به تابعیت آمریکا برای درخواست‌کنندگان.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مشاور ارشد کاخ سفید از تصمیم دونالد ترامپ برای تشدید قواعد ورود مهاجران به خاک آمریکا در صورت انتخاب مجددش به عنوان رئیس‌جمهوری این کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، استفان میلر، مشاور ارشد کاخ سفید به شبکه ان بی سی گفت، سیاست دونالد ترامپ در زمینه مهاجرت بر چهار اولویت متمرکز خواهد بود، اول محدود کردن اعطای پناهندگی، نابودی کمپ‌های پناهندگی، افزایش ممنوعیت ورود شهروندان خارجی به خاک آمریکا و تشدید شرایط دستیابی به تابعیت آمریکا برای درخواست‌کنندگان.

این مستشار ارشد تصریح کرد: محور سیاست ترامپ در سطح مهاجرت افزایش و بالا بردن شروط ورود خارجی‌ها به خاک آمریکاست.

میلر اشاره کرد: اصلاح قواعد معمول برای حل مشکلات موجود ضروری است و باید ماهیت عقلانی به برنامه ویژه مهاجرت ما افزوده شود.

این مسؤول اشاره کرد، دولت در تحقق این هدف موفق خواهد شد زیرا کنگره آمریکا اختیارات گسترده‌ای در این زمینه به او بخشیده است.

نظرات بینندگان