arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۲۸۳۳
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۰۸ - ۱۳ آبان ۱۳۹۹

بایدن: احساس پیروزی دارم

نامزد دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در آخرین نطق تبلیغاتی خود، گفت احساس می‌کنم فردا برای یک پیروزی بزرگ گرد هم خواهیم آمد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نامزد دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در آخرین نطق تبلیغاتی خود، گفت احساس می‌کنم فردا برای یک پیروزی بزرگ گرد هم خواهیم آمد.

به گزارش ایرنا، جو بایدن شامگاه دوشنبه در گردهمایی انتخاباتی خود در پیتسبورگ، جایی که نخستین برنامه انتخاباتی خود را در آوریل ۲۰۱۹ از همین شهر آغاز کرد، این مطلب را مطرح ساخت.

وی با بیان اینکه "پیام من ساده است"، ادامه داد: قدرت تغییر در این کشور در دستان شما است، تلاش‌های دونالد ترامپ برای من اهمیت ندارد، هیچ چیزی نمی‌تواند مانع رای دادن مردم این کشور شود. تمام.

نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: امروز بیش از زمانی که در ۲۹ سالگی انتخاب شدم، نسبت به آینده آمریکا خوش‌بین‌تر هستم.

بایدن اظهار کرد: قول می‌دهم برای کسانی که به من رای نداده‌اند هم همچون کسانی که این کار را کرده‌اند، به سختی کار کنم. این کار رئیس جمهوری ایالات متحده است. وظیفه مراقبت و بهبودی برای همه، شغل رئیس جمهوری است. پس لطفا رای بدهید. شخصیت کشور رای‌گیری می‌شود.

وی تاکید کرد: ای مردم، هر کسی می‌داند که دونالد ترامپ کیست. بیایید به آنها نشان دهیم ما چه کسانی هستیم. ما امید را بر ترس، اتحاد را بر تفرقه، علم را بر تخیل و حقیقت را بر دروغ، دروغ پس از دروغ انتخاب می‌کنیم. بیایید عزت و نجابت را به کاخ سفید برگردانیم.

انتخابات آمریکا روز سه‌شنبه به عنوان روز انتخابات به پایان می‌رسد و از شامگاه آن باید منتظر روشن شدن نتایج به ترتیب ایالت‌ها بود.

نظرات بینندگان