arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۲۸۴۰
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۰۹ - ۱۳ آبان ۱۳۹۹

لایو خبر - ۱۳ آبان ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کارنامه کنکور ۹۹ منتشر شد
۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۴:۱۷

کارنامه کنکور سراسری ۹۹ در درگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد. با توجه به شیوع کرونا، متقاضیان بررسی مجدد نتیجه در هر مرحله از آزمون های سراسری و به طور کلی آزمون های موظف سازمان سنجش آموزش کشور باید مطابق با دستورالعمل اعلام شده در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان اقدام کنند.

رهبر معظم انقلاب درباره جنگ قره باغ: اگر تروریستها به مرزهای ما نزدیک شوند، قطعا برخورد خواهد شد
۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۱:۳۱

رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز میلاد پیامبر اسلام و امام صادق در ارتباط زنده تلویزیونی با مردم سخن گفتند.

ایشان در بخشی از این سخنرانی درباره مناقشه قرباغ گفتند: جنگی که بین دو همسایه ما برقرار است حادثه تلخی است. بایستی هر چه زودتر تمام بشود. سرزمین‌های آذربایجان همه باید آزاد شود. امنیت ارامنه باید محفوظ باشد.

رهبر معظم انقلاب ادامه دادند: به مرزهای بین المللی نباید تجاوز شود و تروریستها هم به مرزهای ما نزدیک نشود. اگر اینها نزدیک شود قطعا برخورد خواهد شد.

نادر انقطاع، دانشمند ایرانی-آمریکایی، برنده جایزه فیزیک نیوتن شد
۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۰۹:۳۹

دکتر نادر انقطاع، فیزیکدان ایرانی-آمریکایی به علت تحقیقاتش در زمینه الکترومغناطیس، فراماده و نانوتکنولوژی برنده مدال علمی موسسه فیزیک اسحاق نیوتن سال ۲۰۲۰ شده است.

نادر انقطاع از دانمشندان شناخته شده رشته نانوتکنولوژی در جهان محسوب می‌شود که توانسته یافته‌های جدیدی را به عرصه الکترومغناطیس در فیزیک عرضه کند. تحقیقات او در زمینه متامواد و نقش نور در نانو تکنولوژی، بر رشته‌های متعددی از نجوم و علوم کامپیوتر گرفته تا پزشکی و فنون ارتباطات تاثیر گذاشته است.

انقطاع پژوهشگر و مدرس فیزیک دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا است. او که متولد چهارراه عزیزخان در خیابان حافظ تهران است، در سال ۱۳۵۷ - تنها چند هفته مانده به پیروزی انقلاب بهمن ۵۷ - در سن ۲۳ سالگی و پس از کسب مدرک لیسانس خود از دانشگاه تهران، ایران را به مقصد آمریکا و تحصیل در دانشگاه تکنولوژی کالیفرنیا ترک کرد.

اخبار لحظه به لحظه از انتخابات آمریکا
۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۰۹:۳۸

اخبار لحظه به لحظه از انتخابات آمریکا را از اینجا دنبال کنید

نظرات بینندگان