arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۲۹۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۲۳ - ۱۳ آبان ۱۳۹۹

بایدن: می‌خواهم همین الان پیروزی خود را اعلام کنم

جو بایدن، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا، هنگام بازدید از خانه کودکی خود در اسکرانتون در ایالت پنسیلوانیا، جایی که میدان جنگ دو نامزد هم نامیده میشود، پس از اینکه در یک روستای تقریبا ۱۲ نفره در همان نزدیکی به اتفاق آرا به وی رای دادند به رای دهندگان گفت که می‌تواند «همین حالا اعلام پیروزی» کند. این اتفاق پس ازا این رخ داد که جو بایدن در رای گیری در روستای کوچک جیکسویل نوتچ واقع در ایالت نیوهمپشیر پیروز شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا در جمع طرفدارانش گفت میتواند بر اساس منطق ترامپ همین حالا برتری‌اش را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کند.

به گزارش تسنیم، جو بایدن، نامزد دموکرات ریاست جمهوری آمریکا، هنگام بازدید از خانه کودکی خود در اسکرانتون در ایالت پنسیلوانیا، جایی که میدان جنگ دو نامزد هم نامیده میشود، پس از اینکه در یک روستای تقریبا 12 نفره در همان نزدیکی به اتفاق آرا به وی رای دادند به رای دهندگان گفت که می تواند «همین حالا اعلام پیروزی» کند.

این اتفاق پس ازا این رخ داد که جو بایدن در رای گیری در روستای کوچک جیکسویل نوتچ واقع در ایالت نیوهمپشیر پیروز شد. تنها پنح نفر از 12 نفر اهالی این روستا به بایدن رای داده و هیچ کسی از دونالد ترامپ رئیس جمهور وقت حمایت نکرده است. نتایج شمارش آراء در فیس بوک منتشر شده است. البته نتایج رای گیری در این روستا تاثیری بر نتایج کلی انتخابات ندارد، همانطور که در سال 2016 هم هیلاری کلینتون از حزب دموکرات ها در این روستا پیروز شده بود.

به گزارش اسپوتنیک، از سال 1960 ساکنین روستای جیکسویل نوتچ حق دارند که در نیمه شب به وقت محلی رای دهند یعنی چندین ساعت قبل از آغاز رای گیری در سایر مناطق کشور.

نظرات بینندگان