arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۳۰۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۱۸ - ۱۴ آبان ۱۳۹۹

ظریف وارد ونزوئلا شد

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در اولین مقصد سفرش به سه کشور آمریکای لاتین وارد ونزوئلا شد و مورد استقبال «خورخه آریزا» همتای ونزوئلایی قرار گرفت. در همین خصوص نیز وزیر خارجه ونزوئلا در توئیتی با بیان اینکه بامداد امروز به وقت محلی پذیرای محمدجواد ظریف بودم، نوشت: دیدارهای مقامات دو کشور اتحاد استراتژیک و برادری ما را تعمیق می‌بخشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در اولین مقصد سفرش به سه کشور آمریکای لاتین وارد ونزوئلا شد و مورد استقبال همتای ونزوئلایی قرار گرفت.

به گزارش فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در اولین مقصد سفرش به سه کشور آمریکای لاتین وارد ونزوئلا شد و مورد استقبال «خورخه آریزا» همتای ونزوئلایی قرار گرفت.

در همین خصوص نیز وزیر خارجه ونزوئلا در توئیتی با بیان اینکه بامداد امروز به وقت محلی پذیرای محمدجواد ظریف بودم، نوشت: دیدارهای مقامات دو کشور اتحاد استراتژیک و برادری ما را تعمیق می‌بخشد.

وی با بیان اینکه ایران و ونزوئلا همبستگی و شجاعت خود را در مقابله با تهدیدات و حملات نشان داده‌اند، عنوان کرد که ظریف در مدت حضورش در ونزوئلا برنامه کاری فشرده‌ای خواهد داشت.

سعید خطیب زاده سخنگوی دستگاه دیپلماسی روز دوشنبه ۱۲ آبان ماه در نشست ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران از سفر روز (سه‌شنبه) محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به چند کشور آمریکای لاتین خبر داد و گفت که ظریف در این سفر به بولیوی، کوبا و ونزوئلا سفر خواهد کرد و سفر ظریف به بولیوی را برای شرکت در مراسم تحلیف «لوئیس آرسه» رئیس جمهور جدید بولیوی برشمرد.

 

نظرات بینندگان