arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۳۲۳۲
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۰۲ - ۱۶ آبان ۱۳۹۹

معاون فرماندار پنسیلوانیا: حدود ۹۹ درصد آرا شمارش شده است / درباره بروز تقلب در رای ‎گیری اطلاعی ندارم

«کتی بوکوار» معاون اجرایی فرماندار ایالت پنسیلوانیا بامداد امروز (جمعه) به وقت تهران در یک نشست خبری اعلام کرد که حدود 99 درصد آرای مردم پنسیلوانیا شمارش شده است. معاون اجرایی فرماندار ایالت پنسیلوانیا ادعای ستاد انتخاباتی ترامپ درباره بروز هر گونه تقلب در رأی‌گیری این ایالت را رد کرد و گفت: اطلاعی درباره بروز تقلب در رأی‌گیری ایالت پنسیلوانیا را ندارم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون اجرایی فرماندار ایالت پنسیلوانیا اعلام کرد که حدود ۹۹ درصد آرای رای دهندگان این ایالت آمریکا شمارش شده است. آرای رای دهندگان این ایالت آمریکا شمارش شده است.

به گزارش  تسنیم به نقل از الجزیره، «کتی بوکوار» معاون اجرایی فرماندار ایالت پنسیلوانیا بامداد امروز (جمعه) به وقت تهران در یک نشست خبری اعلام کرد که حدود 99 درصد آرای مردم پنسیلوانیا شمارش شده است.

معاون اجرایی فرماندار ایالت پنسیلوانیا ادعای ستاد انتخاباتی ترامپ درباره بروز هر گونه تقلب در رأی‌گیری این ایالت را رد کرد و گفت: اطلاعی درباره بروز تقلب در رأی‌گیری ایالت پنسیلوانیا را ندارم.

کتی بوکوار تاکید کرد که به دلیل نزدیکی رقابت انتخاباتی در پنسیلوانیا، اکنون مشخص نیست که چه کسی برنده انتخابات در این ایالت خواهد بود.

وی تصریح کرد: من آمار نهایی درباره نتایج آرا را ندارم و به محض اینکه به دست ما برسد آن را اعلام خواهیم کرد.

معاون فرماندار پنسیلوانیا همچنین گفت که سیاست حزب گرایی در این ایالت مطرح نیست و ماموریت ما تضمین برگزاری انتخابات عالانه است.

نظرات بینندگان