arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۳۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۲ - ۱۶ آبان ۱۳۹۹

یک مقام شهرداری: نگران چاقی شهروندان تهرانی بعد از ایام کرونا هستیم / ۶۰ درصد شهروندان کم‌تحرک هستند

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه ۶۰ درصد از شهروندان کم‌تحرک هستند، گفت: چاقی و اضافه وزن معضل بزرگی است و بعد از ایام کرونا نگران چاقی شهروندان هستیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با بیان اینکه ۶۰ درصد از شهروندان کم‌تحرک هستند، گفت: چاقی و اضافه وزن معضل بزرگی است و بعد از ایام کرونا نگران چاقی شهروندان هستیم.

به گزارش ایرنا از اعلام روز جمعه سازمان ورزش شهرداری تهران، "امیر محسنی" با اشاره به بیش از یک‌هزار و ۱۰۰ مجموعه ورزشی در شهر تهران گفت: بعد از وزارت ورزش و جوانان، این سازمان دومین سازمان ورزشی کشور است.

به گفته وی، ۳ میلیون نفر مخاطب در سال از امکانات سازمان ورزش شهرداری تهران بهره‌مند می‌شوند.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در خصوص اینکه هر روز در شهر تهران ۵۰۰ هزار نفر شهروند تهرانی در بوستان‌ها ورزش می کنند، اظهارکرد: از تعداد یک‌هزار و ۱۰۰ مجموعه ورزشی، ۴۰۰ مجموعه بزرگ ورزشی چند منظوره و ۴۸۰ زمین چمن داریم. همچنین در ۱۲۰۰ بوستان نیز به صورت مجزا لوازم ورزشی پارکی و ۱۲۰۰ ایستگاه ورزش شهروندی مستقر است که در تمام ایام کرونا در بوستان های پایتخت فعال بوده اند.

محسنی با بیان اینکه در ایام کرونا برای ورزش‌های پربرخورد مخاطب ورزشی خود را از دست دادیم، افزود: به همین منظور تلاش کردیم تا با شبکه‌های مجازی مجددا مخاطب را در قالب برنامه‌های ورزشی حفظ کنیم که تاکنون نیز کارهای بسیار زیادی را در این زمینه انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه بیش از یک هزار شبکه مجازی در مناطق ۲۲گانه شهر داریم، اظهار کرد: طی ۹ ماه گذشته و تا امروز ۸۰۰ هزار مخاطب ورزشی را با برنامه‌هایی همچون ورزش در خانه، مادر و کودک، مادر و دختر، پدر و پسر جذب کرده‌ایم.

نظرات بینندگان