arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۳۷۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۰ - ۱۸ آبان ۱۳۹۹

عبدالعلی صادقی، شاعر و نویسنده، بر اثر کرونا درگذشت

عبدالعلی صادقی، شاعر و نویسنده در سن ۸۱سالگی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت. عبدالعلی صادقی، شاعر و نویسنده در سال ۱۳۱۸ در خمینی‌شهر اصفهان متولد شد. او که از بنیان‌گذاران و مدرسان انجمن ادبی «سروش» خمینی‌شهر بود، کنگره شعر «میلاد آفتاب» را نیز در این شهر بنیان‌گذاری کرد. از آثار صادقی می‌توان به «از چهارشنبه‌سوری تا سیزده‌بدر»، «ایران‌نامه»، «پرواز تا خورشید»، «درخت پیر» و ... اشاره کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عبدالعلی صادقی، شاعر و نویسنده در سن ۸۱سالگی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.

محمد مالکی، شاعر اهل خمینی‌شهر با اعلام این خبر به ایسنا گفت: استاد مشکلی نداشتند، سالم و سرحال بودند. ایشان اخیرا دچار بیماری زونا شدند، به همین علت بدن‌شان ضعیف شد. پس از آن به دلیل ورود مهمانی به خانه‌شان، به کرونا مبتلا شدند و به رحمت خدا رفتند. استاد دیروز (هفدهم آبان‌ماه ۹۹) بعدازظهر فوت کردند و امروز (هجدهم آبان‌ماه) در خمینی‌شهر به خاک سپرده شدند.

عبدالعلی صادقی، شاعر و نویسنده در سال ۱۳۱۸ در خمینی‌شهر اصفهان متولد شد. او که از بنیان‌گذاران و مدرسان انجمن ادبی «سروش» خمینی‌شهر بود، کنگره شعر «میلاد آفتاب» را نیز در این شهر بنیان‌گذاری کرد. از آثار صادقی می‌توان به «از چهارشنبه‌سوری تا سیزده‌بدر»، «ایران‌نامه»، «پرواز تا خورشید»، «درخت پیر» و ... اشاره کرد.

نظرات بینندگان