arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۳۸۹۰
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۷ - ۱۹ آبان ۱۳۹۹

فروش گوشی‌های سامسونگ در بازار ایالات متحده رکورد زد

برای اولین بار از سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ سامسونگ موفق شد در طول یک چهارم سال بیشتر از اپل تلفن‌های هوشمند خود را به بازار عرضه کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

برای اولین بار از سه ماهه دوم سال ۲۰۱۷ سامسونگ موفق شد در طول یک چهارم سال بیشتر از اپل تلفن‌های هوشمند خود را به بازار عرضه کند.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، شرکت کره‌ای سامسونگ، در دوره جولای تا سپتامبر ۳۳.۷ درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده است، که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶.۷ واحد درصد افزایش داشته است.

این رکورد سامسونگ به دلیل تقاضای زیاد برای مدل‌های میان رده آن و همچنین ردیف برتر تلفن‌ها، از جمله سری گلکسی نوت ۲۰ و گلکسی Z Fold۲ تاشو، افزایش یافته است. اپل با ۳۰.۲ درصد سهم به مقام دوم سقوط کرد. تیم تحقیق در Strategy Analytics اظهار داشتند که تأخیر در عرضه سری آیفون ۱۲ باعث شد که اپل فروش سنتی که در نسل‌های قبلی ارائه می‌داد را نداشته باشد (معمولاً آیفون‌های جدید در سپتامبر، دقیقاً در پایان سه ماهه عرضه می‌شوند)

گوشی‌های سامسونگ

داده‌های جهانی تحلیلگران نشان می‌دهد که سامسونگ در فروش سه ماهه سوم با فروش ۲۱.۹ ٪ تلفن‌های هوشمند برتر از هواوی (۱۴.۱ ٪) و شیاومی (۱۱.۹ ٪) فروشنده پیشرو در سه ماهه سوم بوده است. اپل ۱۱.۹ درصد تلفن‌های هوشمند حمل شده در سه ماهه سوم سال جاری را به خود اختصاص داده است. اما اکنون که سری آیفون ۱۲ به پایان رسیده است، باید در سه ماهه چهارم شاهد رقابت بیشتری باشیم.

نظرات بینندگان