arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۸ - ۱۹ آبان ۱۳۹۹

اسناد تقلب گسترده بایدن در صداوسیما / برادران! این چه سیاست پلشتی‌ست؟! با چه رویی از ترامپ، دفاع می‌کنید؟

مصطفی فقیهی: چرا صداوسیما چونان مصیب‌زدگان، بدنبال اثبات تقلب در آمریکا به سود ترامپ است؟ چرا زانوی غلم در آغوش گرفته‌اید؟ مگر چه شده که چنین به حقارت تن داده‌اید؟انگیزه اینان در دفاع از ترامپ به واقع، چیست؟ مگر نه آنکه ترامپ،علناً ترور کرد،زبان به فحاشی باز کرد و تحریم‌های بی‌سابقه در تاریخ علیه ایران را وضع کرد و مردم را زیر بار گرانی له کرد؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مصطفی فقیهی: چرا صداوسیما چونان مصیب‌زدگان، بدنبال اثبات تقلب در آمریکا به سود ترامپ است؟ چرا زانوی غلم در آغوش گرفته‌اید؟ مگر چه شده که چنین به حقارت تن داده‌اید؟انگیزه اینان در دفاع از ترامپ به واقع، چیست؟

مگر نه آنکه ترامپ،علناً ترور کرد،زبان به فحاشی باز کرد و تحریم‌های بی‌سابقه در تاریخ علیه ایران را وضع کرد و مردم را زیر بار گرانی له کرد؟

تو را به آنچه می‌پرستید،بگذارید مردم نفسی تازه کنند! این سیاست پلشت، مانع ریزش قیمت ارز و اجناس دیگر می‌شود!

این مسیر که می‌روید «ره به ترکستان است» و به سود دلالان!

شما اینک، کاملاً همراه و هم‌ساز و هم‌زبان اسرائیل و اعرابید! مگر نمی‌گویید «ببینید دشمن کجا ایستاده و شما مقابلش بایستید»؟ این گزاره، تنها به وقت تامین منافع باندی و کوفتن رقبا بر زمین ، قابل استفاده است؟

حقیقتاً با چه رویی از ترامپ، این «جرثومه فساد و بویناک»، دفاع می‌کنید؟ لااقل سیاست به خرج دهید و غیرمستقیم حمایت کنید برادران!

نظرات بینندگان