arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۳۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۲۰ - ۱۹ آبان ۱۳۹۹

هریس: من و بایدن آماده کنترل کرونا و بازسازی اقتصاد آمریکا هستیم / ما آماده ایم که برای شما بجنگیم

«کامالا هریس»، معاون رئیس جمهوری منتخب آمریکا شامگاه امروز (دوشنبه) با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر، اعلام کرد که به همراه «جو بایدن»، رئیس جمهوری منتخب کشورش، آماده کنترل نسل جدید ویروس کرونا (کووید-۱۹) و بازسازی اقتصاد این کشور هستند. معاون رئیس جمهوری منتخب آمریکا همچنین خاطر نشان ساخت که آنها آماده مقابله با نژادپرستی سیستماتیک و مبارزه برای شهروندان این کشور هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون رئیس جمهوری منتخب آمریکا از آمادگی تیم رئیس جمهوری منتخب برای کنترل ویروس کرونا و بازسازی اقتصاد این کشور خبر داد.

به گزارش  شفقنا به نقل از پایگاه خبری «صدی البلد» مصر، «کامالا هریس»، معاون رئیس جمهوری منتخب آمریکا شامگاه امروز (دوشنبه) با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر، اعلام کرد که به همراه «جو بایدن»، رئیس جمهوری منتخب کشورش، آماده کنترل نسل جدید ویروس کرونا (کووید-۱۹) و بازسازی اقتصاد این کشور هستند.

هریس در این باره نوشت: جو بایدن و من آماده کنترل ویروس کرونا، بازسازی اقتصاد خود و مقابله با چالش های بحران آب و هوا هستیم.

معاون رئیس جمهوری منتخب آمریکا همچنین خاطر نشان ساخت که آنها آماده مقابله با نژادپرستی سیستماتیک و مبارزه برای شهروندان این کشور هستند.

نظرات بینندگان