arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۲۳ آبان ۱۳۹۹

گوشی «گلکسی S۲۱ Ultra» با «S Pen» عرضه می‌شود؟

Ice Universe که یکی از مشهورترین منابع اطلاعات مربوط به گوشی‌های سامسونگ، تأیید می‌کند که گلکسی S۲۱ Ultra آینده قلم S Pen را شامل می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

Ice Universe که یکی از مشهورترین منابع اطلاعات مربوط به گوشی‌های سامسونگ، تأیید می‌کند که گلکسی S۲۱ Ultra آینده قلم S Pen را شامل می‌شود.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گزارش‌های قبلی نیز حاکی از آن بود که S Pen به S۲۱ Ultra آینده راه پیدا می‌کند و به زودی صفحه نمایش تاشو نسل بعدی با دوام کافی برای کار با قلم‌های سامسونگ، سری گلکسی نوت با سری Z Fold جایگزین خواهد شد.

گوشی «گلکسی S۲۱ Ultra»
ما شباهت‌های بیشتری بین نسل‌های گذشته سری گلکسی S و نوت با S۲۰ Ulta و نوت ۲۰ Ultra با مشخصات کلیدی مشابه را شاهدیم و انتظار می‌رود سری S۲۱ از تاریخ ۱۴ ژانویه (۲۴ دی ماه) آغاز به کار کند که اولین سری است. جدیدترین اطلاعات فاش شده از S۲۱ Ultra نشان می‌دهد که ما شاهد نمایشگر LTPO AMOLED هستیم که قادر به ارائه رزولوشن ۱۴۴۰p در ۱۲۰ هرتز است. همچنین انتظار می‌رود S۲۱ ultra با سنسور جدید سامسونگ ۱۰۸MP HM۳ ارائه شود که ۱۲ ٪ حساس به نور باشد.

 

برخی گمانه زنی‌ها مبنی بر اینکه گوشی‌های جدید S۲۱ ممکن است بدون شارژر مانند سری آیفون ۱۲ عرضه شوند وجود دارد، در حالی که شایعات دیگر حاکی از آن است که سامسونگ هدفون‌های TWS همراه با Galaxy Buds Beyond را بسته بندی خواهد کرد.

نظرات بینندگان