arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۵۰۰۶
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۴ - ۲۶ آبان ۱۳۹۹

ارزش سهام عدالت در ۲۶ آبان ۹۹

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت باز هم با افزایش همراه بود و درمقایسه با روز گذشته، ۲.۱۲ درصد (۲۰۰ هزار و ۸۵۷ تومان) افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲ هزار به ۹ میلیون و ۶۵۸ هزار و ۱۸۸ تومان رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شاخص کل بورس امروز کار خود را با عقب‌نشینی شش هزار واحدی آغاز کرد، اما طولی نکشید که شاهد بازگشت روند صعودی بودیم و بورس روز جاری باز هم رشد شاخص را رقم زد و شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران که از ابتدای هفته جاری روند رو به رشد آغاز کرده است، امروز در پایان معاملات با افزایش  16 هزار و 390 واحد به رقم یک میلیون و 273 هزار و 748 واحد رسید.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نماد‌های فملی، فولاد، خودرو، وبملت، شپنا، پارسان و شتران شد و در مقابل فارس، خزامیا با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

ارزش سهام عدالت  در سومین روز هفته جاری نیز با رشد همراه بود و در حال ادامه روند مثبت خود است.

 

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت باز هم با افزایش همراه بود و درمقایسه با روز گذشته، 2.12 درصد (200 هزار و 857 تومان) افزایش یافت و ارزش سبد 532 هزار به 9 میلیون و 658 هزار و 188 تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش 60 درصد قابل فروش سبد 532 هزار تومانی سهام عدالت  به 5 میلیون و 794 هزار و 912 تومان رسیده است.

نظرات بینندگان