arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۵ - ۲۷ آبان ۱۳۹۹

افزایش ساعت کار مترو و اتوبوس تا ساعت ۲۲ از اول آذر

مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش ساعات سرویس دهی مترو و اتوبوس از روز شنبه تا ساعات ۲۲ خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مشاور عالی معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از افزایش ساعات سرویس دهی مترو و اتوبوس از روز شنبه تا ساعات ۲۲ خبر داد.

به گزارش ایسنا، شهریار افندی زاده با بیان این که از روز بیستم آبان ماه براساس اعلام ستاد ملی کرونا ساعت سرویس دهی مترو و اتوبوس تا ساعت ۲۰ کاهش یافته بود گفت: از همان روز کارشناسان حوزه حمل و نقل به بررسی وضعیت کاهش ساعات سرویس دهی پرداختند که متوجه شدیم بین ساعت شش و نیم تا هفت و نیم عصر شاهد پیک مسافر هستیم.

وی با بیان این که با اعمال محدودیت‌های جدید از روز شنبه در تهران مجددا بنا بر اعلام ستاد کرونا شاهد افزایش ساعات کار مترو و اتوبوسرانی خواهیم بود، گفت: بر این اساس از اول آذر همزمان با اعمال محدودیت‌ها ساعت سرویس دهی کلیه خطوط مترو و اتوبوس تا ساعت ۲۲ خواهد بود. یعنی آخرین اعزام از تمامی ایستگاه‌ها ساعت ۲۲ خواهد بود.

مشاور عالی معاونت  حمل و نقل و ترافیک  شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که در سه روز باقیمانده (چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه) ساعت کار مترو واتوبوس چگونه خواهد بود گفت: ستاد کرونا اعلام کرده که از روز شنبه ساعت سرویس دهی به ۲۲ افزایش یابد و تا آن زمان حرکت آخر قطار و اتوبوس از ایستگاه مبدا ساعت ۲۰ خواهد بود.

نظرات بینندگان