arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۶ - ۲۷ آبان ۱۳۹۹

گل‌محمدی: باید به مدیریت جدید زمان داده و صبور باشیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید به مدیریت جدید باشگاه پرسپولیس برای حل مشکلات زمان بدهیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش ایرنا، یحیی گل‌محمدی پس از جلسه با مسوولان باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تنها یک روز برای نقل و انتقالات فرصت داریم. اگر تا فردا بازیکن مناسبی در فهرست فروش قرار گرفت، او را جذب خواهیم کرد اگر هم اینگونه نشد که با همین نفرات ادامه خواهیم داد.

وی در مورد جذب محمدمهدی مهدیخانی افزود: قرارداد این بازیکن امروز نهایی می‌شود. قرارداد او دائمی است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد جذب فرشاد فرجی از شهر خودرو و یک بازیکن از مس کرمان نیز خاطرنشان کرد: نمی‌توانیم در این مورد اسمی را بیاوریم اما چند بازیکن مد نظر ما بودند که یا با باشگاهشان قرارداد داشتند و یا اینکه از نظر فنی شرایط ایده‌آلی نداشتند. یک روز تا پایان نقل و انتقالات فرصت داشتیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی در خصوص شرایط بشار رسن نیز گفت: او به بازی بعدی ما مقابل صنعت نفت آبادان خواهد رسید.

گل‌محمدی نسبت به ابتلای تعدادی از بازیکنان عراق به کرونا و نگران‌کننده شدن شرایط بشار ابراز بی‌اطلاعی کرد.

وی در مورد جدایی امیر روستایی از پرسپولیس اضافه کرد: صحبت جدایی قرضی او مطرح شده است اما باید ببینیم بازیکنی را می‌توانیم از پیکان به خدمت بگیریم یا خیر.

سرمربی سرخپوشان در رابطه با عملکرد مدیریت جدید باشگاه اظهار داشت: شرایط خوب است. مدیریت جدید تلاشش را به کار می‌گیرد تا مشکلات را حل کند. مشکلات زیاد است اما باید فرصت دهیم تا مشکلات به مرور برطرف شود. باشگاه پرسپولیس با چالش‌های زیادی مواجه است که باید مرتفع شود. ما هم باید صبورتر باشیم و حمایت کنیم.

گل‌محمدی در خصوص اینکه او به خاطر مشکلش با مدیر قبلی باشگاه درخواست فسخ قرارداد کرده بود یا خیر؟ خاطرنشان کرد: به خاطر بدعهدی و خلف وعده‌های زیادی که شده بود، به باشگاه نامه زدم و برای قطع همکاری مصاحبه هم کردم. تا دلتان بخواهد نامه دادم اما نامه فسخ نگرفتم. با مشکلات ادامه دادیم و با کمک خدا قهرمان غرب آسیا شدیم. مشکلاتی که از قبل وجود داشت همچنان ادامه دارد اما باید صبور باشیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بین استقلال و پرسپولیس توافقی مبنی بر عدم جذب بازیکن از یکدیگر صورت گرفته است یا خیر، گفت: خبری در این مورد ندارم.

نظرات بینندگان