arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۵۳۰۶
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۹

پسر پرویز پورحسینی شایعات را تکذیب کرد/ واقعا نمی دانم منبع این خبرها کجا است

پسر «پرویز پورحسینی» گفت: حال عمومی پدرم رو به بهبود است و از سطح هوشیاری بسیار خوبی برخوردار هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

  پسر «پرویز پورحسینی» گفت: حال عمومی پدرم رو به بهبود است و از سطح هوشیاری بسیار خوبی برخوردار هستند.

پورنگ پورحسینی فرزند «پرویز پورحسینی» بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است، گفت: حدود ۴۸ ساعت است که همه علائم پدر به ثبات رسیده و تا زمانی که پدر روی تخت بیمارستان هستند ما نمی توانیم بگوییم خوشحالیم و حالشان خوب است و هیچ مشکلی نیست!

وی ادامه داد: در این ۴۸ ساعت شاهد بهبود در روند درمانی هستیم و اکسیژن خون پدر بین ۸۷ تا ۹۰ بود که عدد مناسبی است. منتهی پزشکان هیچ عجله ای ندارند که درمان را متوقف کنند و می خواهند با دقت و اطمینان و آسودگی کارشان را انجام دهند بنابراین باید مقداری صبر کنیم تا ان شاءالله بهبود کامل حاصل شود.

پورحسینی درباره سطح هوشیاری پدر خود نیز افزود: آنقدر پدرم هوشیار است که قابل تصور نیست و با اینکه بیمارستان داروهای آرام بخش تجویز می کنند اما با این حال خدا را شکر هیچ داروی آرام بخشی نمی تواند سطح هوشیاری شان را کم کند.

وی ادامه داد: ریه پدرم درگیر شده و دوره درمان خواهند داشت و خوشبختانه سایر علائم حیاتی سالم هستند و امیدواریم همین درگیری هم رفع شود. خوشبختانه پزشک پدر فوق تخصص ریه است و بسیار هم حاذق و صاحب نظر است و امیدواریم طی روند منطقی و آرامی درمان پدر انجام شود.

پسر پرویز پورحسینی با اشاره به شایعه هایی که این روزها در فضای مجازی دست به دست می شود افزود: واقعا نمی دانم منبع این خبرها از کجا است چون بیمارستان به من که مدام در آنجا هستم به صورت تلفنی و با اینکه حتی بگویم پسرشان هستم، جواب نمی دهند. پدر روند تدریجی و آرامی را در معالجه شان سپری می کنند و نمی گویم خطری وجود ندارد اما خب بخش زیادی از خطر رفع شده است.

وی با بیان اینکه پدر اواخر مشغول بازی در هیچ کاری نبودند، گفت: واقعیت امر این است که ما ارتباط خانوادگی خیلی محکمی داریم و ارتباط ما از جنس دیگری است و در محیط خانوادگی درباره کار پدر صحبت نمی کنیم. اما این را می دانم که پدر حین بازی در سریال یا فیلمی به کرونا مبتلا نشدند. تا جایی که می دانم مدتی است اصلا کاری قبول نمی کنند به خاطر اینکه معتقد هستند این دوره بیماری هم می گذرد و همه باید مراعات کنیم. موضوع بعدی این است که پدر به شدت رعایت می کردند اما از آنجایی که در این بیماری رعایت کردن یک فرد نمی تواند مانعی از ابتلا به این بیماری باشد، پدر نیز به این بیماری مبتلا شده و احتمال می دهم به شکل اتفاقی از جایی که نمی دانیم گرفتند.

پورحسینی ادامه داد: خواهش می کنم همه دوستان این بیماری را به خاطر همدیگر رعایت کنند نه به خاطر خودشان بلکه به خاطر دیگران.

فارس

نظرات بینندگان