arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۵۴۳۵
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۲ - ۲۸ آبان ۱۳۹۹

یک مقام فلسطینی: ابومازن قصد دارد سفرای تشکیلات را به امارات و بحرین بازگرداند

یک مقام مسئول در تشکیلات خودگردان فلسطین ادعا کرده که قرار است به دستور محمود عباس رئیس این تشکیلات بار دیگر سفرای فلسطین به امارات و بحرین بازگردند. اعلام این خبر از سوی مقام فلسطینی که ترجیح داده نامش فاش نشود در حالی است که پیشتر و در ماه آگوست سال جاری، ریاض المالکی وزیر خارجه تشکیلات خودگردان در اعتراض به عادی سازی روابط امارات و بحرین با اسرائیل سفیر خود را از ابوظبی فراخوانده بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یک مقام مسئول فلسطینی در گفتگو با خبرگزاری سعودی ادعا کرده که قرار است دو سفیر تشکیلات خودگردان باردیگر به دستور محمود عباس به منامه و ابوظبی بازگردند.

به گزارش تسنیم به نقل از اسپوتنیک عربی، یک مقام مسئول در تشکیلات خودگردان فلسطین ادعا کرده که قرار است به دستور محمود عباس رئیس این تشکیلات بار دیگر سفرای فلسطین به امارات و بحرین بازگردند

اعلام این خبر از سوی مقام فلسطینی که ترجیح داده نامش فاش نشود در حالی است که پیشتر و در ماه آگوست سال جاری، ریاض المالکی وزیر خارجه تشکیلات خودگردان در اعتراض به عادی سازی روابط دو رژیم عربی امارات و بحرین با رژیم اشغالگر قدس سفیر خود را از ابوظبی فراخوانده بود.

همچنین رام الله، «خالد عارف» دیگر سفیر این تشکیلات را (در ماه سپتامبر) را به نشانه اعتراض به عادی سازی رابطه با رژیم اشغالگر از منامه پایتخت بحرین فراخوانده بود.

 

نظرات بینندگان