arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۵۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۸ - ۳۰ آبان ۱۳۹۹

گل‌های منشا کادوی تولد «امیر»؛ گل‌گهر به‌طور موقت صدرنشین شد

گل گهر سیرجان با ۲ گل ستاره نیجریه‌ای خود موفق شد فاتح شهرآورد کرمان شود و به طور موقت در صدر جدول قرار بگیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تیم‌های مس رفسنجان و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۶:۱۰ دقیقه امروز(جمعه) در ورزشگاه شهدای صنعت مس، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان امیر قلعه نویی موفق شدند میزبان خود را در شهرآورد استان کرمان با ۲ گل شکست دهند.

ستاره این بازی کسی نبود جز گادوین منشا. ستاره نیجریه‌ای تیم سیرجانی موفق شد در دقایق ۶۱ و ۷۵، دو بار برای تیمش گلزنی و گل گهر را ۶ امتیازی کند و به طور موقت به صدر جدول بفرستد؛ این اتفاق در شب تولد ۵۷ سالگی قلعه نویی رخ داد. منشا گل اولش را با ضربه سر به ثمر رساند. احمدرضا زنده روح روی یک ضربه ایستگاهی او را صاحب توپ کرد. گل دوم اما روی زمین و با یک ضربه چیپ زده شد. این بار سعید صادقی بود که مانند بازی با سپاهان به مهاجم سیه چرده تیمش پاس گل داد. منشا حالا با سه گل به تنهایی آقای گل لیگ تا به اینجا است.

پیش از این ۲ گل تیم گل گهر موفق شد توسط علیرضا ابراهیمی هم یک گل بزند اما کمک داور در تصمیمی مشکوک این گل را آفساید اعلام کرد. شاگردان محمد ربیعی حالا از ۲ بازی خود در این فصل مقابل ۲ تیم آبی پوش هیچ امتیازی را دشت نکرده‌اند. آنها مانند بازی اول بازهم با ۲ گل در نیمه دوم، ۲ بر صفر باختند و باید دید در ادامه راه چه نمایشی خواهند داشت. این تیم نیز مانند آلومینیوم اراک به عنوان تازه واردهای فصل جدید تا به حال در کسب امتیاز ناکام بوده اند.

نظرات بینندگان