arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۵۹۳۷
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۰ - ۰۲ آذر ۱۳۹۹

ترافیک صبحگاهی در برخی از بزرگراه‌های پایتخت

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را در دومین روز از آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی در پایتخت که با بارش باران همراه شده، تشریح کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی معابر پایتخت را در دومین روز از آغاز محدودیت‌های جدید کرونایی در پایتخت که با بارش باران همراه شده، تشریح کرد.

سرهنگ مجید رنجبر درباره وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت در دومین روز از آذرماه گفت: صبح امروز شاهد بار ترافیکی در مسیر غرب به شرق بزرگراه های شهید همت و حکیم از محدوده تقاطع با بزرگراه شهید باکری بودیم. همچنین ترافیک در مسیر غرب به شرق بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی از بزرگراه شهید شهید ستاری، مسیر غرب به شرق بزرگراه شیخ فضل الله نوری از رحمانی، مسیرغرب به شرق خیابان آزادی و مسیر جنوب به شمال بزرگراه نواب از بزرگراه شهید چراغی سنگین گزارش شد.

به گفته رنجبر، در بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از صدف، بزرگراه بابایی در مسیر جنوب به شمال از هنگام، بزرگراه یادگار امام(ره) در مسیر جنوب به شمال از گلاب، بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از گلشن‌دوست، بزرگراه صدر در مسیر شرق به غرب از نوبنیاد نیز ترافیک صبحگاهی گزارش شده است.

وی ادامه داد: در بزرگراه شهید سلیمانی در مسیر شرق به غرب از بزرگراه امام علی (ع)، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت، مسیر غرب به شرق جاده مخصوص از گلها و در مسیر غرب به شرق آزادراه از چیتگر بار ترافیکی وجود دارد.

رنجبر با اشاره به بارندگی و لغزنده بودن معابر پایتخت به رانندگان توصیه کرد که اولا از انجام هرگونه تردد غیرضروری خودداری کنند و ثانیا از رانندگی با سرعت بالا و گرفتن سبقت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

ایسنا

نظرات بینندگان