arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۱ - ۰۲ آذر ۱۳۹۹

سخنگوی وزارت خارجه: شهادت نیروهای سپاه قدس در حمله اسرائیل به سوریه را تایید نمی‌کنم

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه گفت: شهادت نیروهای سپاه قدس در حمله اسرائیل به سوریه را تایید نمی‌کنم. او تاکید کرد: حضور ایران در سوریه مستشاری است و اگر کسی در این حضور خللی ایجاد کند پاسخ کوبنده‌ای می‌گیرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به فایننشنال تایمز گفت: شهادت نیروهای سپاه قدس در حمله رژیم صهیونیستی به سوریه را تایید نمی‌کنم.

به گزارش «انتخاب»، اظهارات خطیب زاده واکنشی است به ادعاهای چند روز اخیر در سوریه. ارتش اسرائیل روز چهارشنبه ۲۸ آبان ادعا کرده بود جنگنده‌های اسرائیلی اهدافی متعلق به نیروی سپاه قدس ایران و ارتش سوریه را در جنوب کشور سوریه بمباران کرده‌اند. خبرگزاری فرانسه هم به نقل از سازمان‌دیده‌بان حقوق بشر سوریه مستقر در لندن ادعا کرده بود که در جریان حمله جنگنده‌های اسرائیل دست‌کم ده سرباز از جمله پنج ایرانی به شهادت رسیده اند.

خطیب زاده در نشست خبری امروز خود با رد این ادعاها افزود: رژیم اشغالگر قدس می‌داند فصل بزن دررویی خیلی وقت است تمام شده و با احتیاط حرکت می‌کند و خوی تجاوزکارانه این رژیم قابل درمان نیست و تنها راه آن مقاومت صد در صدی در تمام جبهه‌هایی است که این رژیم دست به ناآرامی می‌زند. حضور ایران در سوریه مستشاری است و اگر کسی در این حضور خللی ایجاد کند پاسخ کوبنده‌ای می‌گیرد.

نظرات بینندگان