arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۶
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۷ - ۰۹ بهمن ۱۳۸۹

درخواست برای تعطیلی روز تولد مشایی

مي‌شود در شب تولد ايشان ۱۷ ليتر بنزين با نرخ صد توماني درون کارت‌هاي خلايق شارژ کرد و ميليونها نفر را دعاگوي وجود شريف آن جناب نمود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هفته نامه یالثارات در مطلبی طنز خواستار تعطیلی روز تولد اسفندیار رحیم مشایی شد .

به پاس خدمات بي‌سابقه قطب دايره دولت و مرشد کامل حضرت اسلام‌شناس مقيم رياست جمهوري به دين و دولت و مردم و کل جهان لاهوت و عوالم ناسوت و غيره پيشنهاد مي‌شود که از اين پس:

۱- روز تولد حضرت ايشان به عنوان روز «احياي معنويت لاهوتي» نامگذاري شود.

۲- و تعطيل عمومي هم باشد! ترجيحا ۲ روز!

۳- و به مناسبت تولد ايشان به کارمندان ارشد نهاد رياست جمهوري سبد کالا و به بقيه کارمندان دولت بسته‌اي فرهنگي شامل نرم‌افزار «معراج مشاء» (حاوي تمام سخنراني‌هاي حضرت ايشان به صورت فشرده و صوتي و تصويري) و کتابچه‌هايي جهت معرفي اين تحفه آسماني و غيبي و انديشه‌هاي بلند حضرتشان اهدا شود.

۴- حتي مي‌شود در شب تولد ايشان ۱۷ ليتر بنزين با نرخ صد توماني درون کارت‌هاي خلايق شارژ کرد و ميليونها نفر را دعاگوي وجود شريف آن جناب نمود.

۵- برگزاري جشنواره‌هاي فيلم، شعر، نماهنگ، نقالي و کاريکاتور جهت بزرگداشت ايشان در قالب «هفته فرهنگي اسفنديار» هم مي‌تواند از ديگر برنامه‌هاي دولت (مخصوصا وزارت ارشاد) در جهت بزرگداشت مقام اين عارف و اسلام‌شناس ناشناخته باشد تا در قالب‌هاي شعر، فيلم و... لااقل گوشه‌اي از مراتب وجودي و فضايل و کمالات اين وجود ذيجود بر خلايق آشکار شود.

۶- مراسم دعاي همگاني در مدارس، ادارات و کليه مناطق استحفاظي دولت جهت سلامت وجود اين گوهر يگانه دهر به صورت ۱۰ دقيقه در مراسم ظهرگاهي به صورت يک روز در ميان برگزار گردد!
برچسب ها: مشایی ، طنز
نظرات بینندگان