arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۰۸ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹

لایو خبر - ۳ آذر ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روایت وال استریت ژورنال از جزئیات مذاکره نتانیاهو و بن سلمان
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۲:۲۹

روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات سعودی نوشت: نشست نخست وزیر اسرائیل و ولیعهد عربستان شامل دو پرونده ایران و عادی سازی روابط بود. مسؤولان و مشاوران ارشد دولتی عربستان که در جریان مذاکرات بین بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان بودند، به این روزنامه گفتند، این نشست دو ساعت طول کشید و در جریان آن به هیچ توافقنامه ریشه‌ای دست یافته نشد.

جو بایدن از تیم امنیت ملی و سیاست خارجی خود رسما رونمایی کرد / از جان کری تا آنتونی بلینکن و جیک سالیوان
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۲۲:۲۷

«جو بایدن» نامزد حزب دموکرات که طبق برآورد رسانه‌ها پیروز انتخابات آمریکا اعلام شده «آنتونی بلینکن» را رسما به عنوان عهده‌دار تصدی سمت وزارت خارجه معرفی کرد. «جان کری» وزیر خارجه دولت اوباما نیز در دولت بایدن نماینده ویژه دولت در موضوع آب‌وهوا خواهد شد. «لیندا توماس گریفیلد» توسط بایدن به عنوان نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد معرفی شد.

حذف شرط «سند در رهن» و تقویت دلالی خودرو / قیمت کارخانه به بازار نزدیک می‌شود
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۲۶

در حالی که به گفته مسئولان وزارت صنعت و مدیران شرکت های خودروساز، در رهن ماندن سند خودروهای فروش فوق العاده و پیش فروش عاملی برای واقعی شدن تقاضای خرید خودرو و کاهش دلال بازی در این بازار می‌شود، ایران خودرو در جدیدترین پیش فروش محصولات خود، این شرط را حذف کرده و قرار نیست سند خودروهای عرضه شده در رهن باقی بماند.

وزیر دفاع خبر داد:رونمایی و الحاق ناوشکن تمام ایرانی «دنا» در آینده نزدیک
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۲۵

وزیر دفاع در گردهمایی ویدئو کنفرانسی بسیجیان وزارت دفاع گفت: در آینده نزدیک ناوشکن تمام ایرانی دنا را که به لحاظ امکانات و تجهیزات و عملکرد متفاوت از ناوشکن های هم نسل خود است؛ رونمایی و تحویل نیروی دریایی ارتش خواهیم داد

شرایط و زمان پرداخت یارانه ۱۰۰ هزار تومانی
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۲۵

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای شرایط و زمان پرداخت تسهیلات جدید کرونایی را اعلام کرد. تمامی افرادی که در نوبت قبل، وام کرونای معیشتی دریافت کرده‌اند و درآمد ثابت ندارند، می‌توانند متقاضی دریافت وام یک‌میلیون‌تومانی باشند؛ متقاضیان وام یک‌میلیونی از ۴ آذر باید درخواست خود را پیامک کنند.

بلومبرگ: تونی بلینکن سه شنبه رسما به عنوان وزیر خارجه دولت بایدن معرفی خواهد شد
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۲۴

«جو بایدن» قصد دارد «لیندا توماس-گرینفیلد» زن سیاه‌پوستی که در دولت اوباما در سمت مشاور وزیر خارجه در امور آفریقا خدمت کرد، به عنوان سفیر واشنگتن در سازمان ملل منصوب کند.

جلسه وزرای خارجه آلمان، فرانسه و انگلیس با محوریت برجام
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۲۴

وزیران امور خارجه آلمان، انگلیس و فرانسه امروز دوشنبه طی نشستی سه جانبه آخرین تحولات توافق هسته‌ای ایران را مورد بررسی قرار می‌دهند.

آلمان: اتخاذ رویکرد سازنده توسط دولت آمریکا و ایجاد چشم اندازهای جدید می‌تواند به حفظ برجام کمک کند
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۱۹:۲۴

سخنگوی وزارت خارجه آلمان بعد از دیدار وزرای خارجه سه کشور اروپایی حاضر در برجام گفت، اتخاذ رویکرد سازنده توسط دولت آمریکا و ایجاد چشم اندازهای جدید می‌تواند به حفظ برجام کمک کند.

منبع آمریکایی: بایدن به دنبال بازگشت به برجام قبل از انتخابات ریاست جمهوری ایران است
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۷

یک پایگاه خبری آمریکایی به نقل از منابعی آشنا به تفکرات بایدن مدعی شده است که جو بایدن به دنبال بازگشت به برجام در فرصت باقیمانده تا انتخابات ریاست جمهوری ایران است.

پایگاه خبری Justsecurity به نقل از یک منبع آشنا به تفکرات «جو بایدن»گزارش داد، با توجه به اینکه از زمان تحلیف جو بایدن، (رئیس جمهور احتمالی بعدی آمریکا) تا زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ایران در ژوئن 2021 فقط 5 ماه فرصت است، انتظار می‌رود که بایدن در همین زمان بازگشت ایران به تعهدات خود ذیل توافق هسته‌ای 2015 را تضمین کند.

سانحه شدید رانندگی برای معاون وزیر راه
۱۳۹۹/۰۹/۰۳ - ۰۸:۳۷

محمد جعفر علیزاده معاون وزیر راه بامداد یکشنبه در بازگشت به تهران هنگام رانندگی در منطقه کوهین واقع در محور رشت – قزوین به دلیل خواب آلودگی از مسیر خارج و خودروی وی واژگون شد.

یکی از نزدیکان مهندس علیزاده در این زمینه گفت: وی توسط اورژانس هوایی به بیمارستان پارس رشت منتقل شده و هم اکنون در بخش مراقبت های ویژه این بیمارستان بستری است.

اکرمی افزود : وی از ناحیه کمر و گردن به شدت آسیب دیده و اکنون تحت عمل جراحی است.

نظرات بینندگان