arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۵ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹

وزارت کشور: همراه داشتن کارت ملی در سراسر کشور الزامی می‌شود

رئیس کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مقابله با کروناگفت: همه افراد طبق قانون مکلف هستند کارت ملی را همراه داشته باشند و این پیشنهاد به ستاد ملی ارائه می‌شود و در صورت تصویب، همه مکلف هستند کارت ملی را همراه داشته باشند
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حسین ذوالفقاری رئیس کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا عصر امروز در حاشیه نشست این کمیته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز دو موضوع بررسی شد، یکی موضوع همراه داشتن کارت ملی توسط شهروندان در سراسر کشور با هدف کنترل هوشمند کسانی که احتمالا دارای بیماری کرونا هستند و تست مثبت داشته‌اند. این کار در چند روز اخیر در حمل و نقل ریلی و هوایی انجام شد و در بین مسافرین ریلی، در دو روز گذشته 44 نفر از این طریق شناسایی شدند و ورودشان منع شد و از در حمل و نقل هوایی هم از ورود 4 نفر به هواپیما جلوگیری شد.

 

وی افزود: در طرح همراه داشتن کارت ملی، با استفاده از یک اپلیکشن کمتر از یک ثانیه میتوان مشخص کرد فردی که در اداره و یا بانک و یا سوپر مارکت مراجعه کند، به محض دیده شدن کارت ملی به وسیله موبایل مشخص میشود که تست او مثبت است یا نه. همه افراد طبق قانون مکلف هستند کارت ملی را همراه داشته باشند و این پیشنهاد به ستاد ملی ارائه می‌شود و در صورت تصویب، همه مکلف هستند کارت ملی را همراه داشته باشند.

ادامه دارد...

نظرات بینندگان