arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۲۲ - ۰۳ آذر ۱۳۹۹

واکنش جان کری به خبر انتخاب ‌شدنش به عنوان مقام دولت بایدن: احساس غرور می‌کنم

وزیر خارجه پیشین آمریکا در توئیتی در واکنش به خبر انتخاب ‌شدنش به عنوان مقام دولت بایدن نوشت: آمریکا به زودی دولتی خواهد داشت که با بحران آب و هوا به عنوان تهدید فوری امنیت ملی برخورد می کند. از اینکه برای حل این بحران قرار است در کسوت نماینده ویژه رئیس‌جمهور در مسائل آب و هوا با رئیس‌جمهور منتخب، متحدانمان و رهبران جوان جنبش مسائل اقلیمی همکاری کنم، احساس غرور می‌کنم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

واکنش جان کری به خبر انتخاب ‌شدنش به عنوان مقام دولت بایدن: احساس غرور می‌کنمجان کری به خبر انتخاب‌شدنش به عنوان مقام دولت بایدن واکنش نشان داد.

به گزارش انتخاب،  وزیر خارجه پیشین آمریکا در توئیتی نوشت: آمریکا به زودی دولتی خواهد داشت که با بحران آب و هوا به عنوان تهدید فوری امنیت ملی برخورد می کند.

وی در ادامه نوشت: از اینکه برای حل این بحران قرار است در کسوت نماینده ویژه رئیس‌جمهور در مسائل آب و هوا با رئیس‌جمهور منتخب، متحدانمان و رهبران جوان جنبش مسائل اقلیمی همکاری کنم، احساس غرور می‌کنم.

«جو بایدن» که طبق برآورد رسانه‌های آمریکا به عنوان رئیس‌جمهور منتخب این کشور انتخاب شده امروز دوشنبه «جان کری»، وزیر خارجه پیشین آمریکا را به عنوان نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور آب و هوا منصوب کرد. 

نظرات بینندگان