arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۶۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۴ - ۰۴ آذر ۱۳۹۹

لایو خبر - ۴ آذر ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

روحانی: در جهت تامین سلامت مردم ، هم از توان داخلی بهره خواهیم برد هم اقدامات خرید واکسن از کشورهای خارجی را انجام می دهیم
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۳۵

رئیس جمهور روز سه شنبه در جلسه کمیته های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا، خاطر نشان کرد: دولت در جهت تامین سلامت مردم ، هم از توان داخلی بهره خواهد برد و هم اقدامات موثر درخصوص خرید واکسن از کشورهایی که زودتر به واکسن مطمئن دست یافته اند را انجام داده است.

کمالوندی: سازمان انرژی اتمی امکان طراحی راکتور را دارد
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۳۵

سخنگوی سازمان انرژی اتمی با تاکید بر اینکه این نهاد امکان افزایش غنی‌سازی و طراحی راکتور را دارد، ‌گفت: در تلاش هستیم ملاحظات فنی سازمان در طرح اقدام راهبردی دیده شود تا در اجرای آن مشکلی رخ ندهد.

روایت عضو شورای شهر تهران از خانه ای تاریخی که در اختیار مداحان قرار گرفته است
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۳۴

محمود میرلوحی در گفت‌وگو با «انتخاب» درباره آخرین وضعیت خانه تاریخی فخرالدوله، گفت: وضعیت این خانه تاریخی تا آنجایی که من اطلاع دارم، تغییری نکرده است. فکر می‌کنم که این خانه در دوره قبل و شهردار اسبق در اختیار خانه مداحان قرار گرفت و تاکنون نیز در این موضوع تغییری رخ نداده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور: روحانی از نماینده ای شکایت نکرده است
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۳۴

امروز یک عضو هیات رئیسه مجلس از شکایت روحانی علیه خودش خبر داده بود، اما معاون پارلمانی رییس جمهوری چنین موضوعی را تکذیب کرده است.

پاسخ‌‌ ملک‌‌زاده به انتقادها: اینکه من توصیه به ایمنی دسته جمعی کرده باشم یک تهمت آشکار است / در حضور روحانی با ایمنی گله‌‌ای مخالفت کردم
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۹:۳۳

توصیه کرده‌‌ام که باید پیشگیری برنامه اصلی باشد. چرا که منتظر ایمنی جمعی ماندن اقدامی خلاف اخلاق پزشکی است و پیشنهاد اینجانب برقراری فوری جریمه برای افرادی که ماسک نمی زنند و تجمعات تشکیل می‌‌دهند بود. اینکه اینجانب توصیه به ایمنی دسته جمعی کرده باشم واقعا یک تهمت آشکار است.

خبرگزاری روسی: آمریکا در صحرای نوادا، با جنگنده اف-۳۵ بمب اتمی آزمایش کرد
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۶

ارتش آمریکا با زیرپانهادن پیمان های منع گسترش سلاح های هسته ای یک بمب اتمی بهینه سازی شده را نخستین بار با جنگنده فوق پیشرفته اف-۳۵ در صحرای نوادا آزمایش کرد.

خبرگزاری روسی اسپوتنیک با انتشار این خبر افزود: این آزمایش در ۲۵ ماه اوت گذشته (چهارم شهریورماه) در صحرای نوادا انجام شده است؛ ارتش آمریکا دراین آزمایش به محک زدن توانایی جنگنده پیشرفته اف-۳۵ به منظور حمل سلاح اتمی و پرتاب آن در سرعتی مافوق صوت، پرداخت.

آغاز ثبت‌نام وام یک میلیونی کرونا از امروز
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۵

مشمولان دریافت وام یک میلیونی کرونا می‌توانند از امروز درخواست خود را برای دریافت این تسهیلات به شماره ۶۳۶۹ پیامک کنند. تمامی افرادی که در نوبت قبل، وام کرونای معیشتی دریافت کرده‌اند و درآمد ثابت ندارند، می‌توانند متقاضی دریافت وام یک‌میلیون‌تومانی باشند.

ربیعی: محدودیت‌های جدید کرونایی موفقیت‌امیز بوده
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۴

سخنگوی دولت با موفقیت‌امیز خواندن طرح اعمال محدودیت‌های جدید کرونایی در سطح کشور گفت: بر اساس اطلاعاتی که به دست آمده ورودی‌ها به بیمارستان‌ها کاهش یافته است. در تهران حدود ۳۰۰ هزار مسافر در مترو و اتوبوس کاهش داشته‌ایم. در کل کشور در روز اول طرح متوسط تردد ساعتی وسایل نقلیه ۳۸/۳ نسبت به هفته قبل از آغاز طرح کاهش داشته است.

آخرین آمار کرونا؛ فوت ۴۸۳ نفر دیگر
۱۳۹۹/۰۹/۰۴ - ۱۴:۲۴

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با فوت ۴۸۳ بیمار دیگر از مبتلایان قطعی به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان قطعی بیماری کووید۱۹ در کشور به ۴۵ هزار و ۷۳۸ نفر رسید و ۲۷ استان همچنان در وضعیت قرمز کرونا هستند.

سیما سادات لاری روز سه شنبه با اعلام آخرین آمار مبتلایان و جانباختگان کرونا در ایران افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز (چهارم آذر ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۷۲۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و دو هزار و ۸۰۱ نفر بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۸۰ هزار و ۵۴۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تاکنون ۶۱۷ هزار و ۷۱۵ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۵۸۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون نج میلیون و ۸۷۱ هزار و ۹۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

نظرات بینندگان