arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۶۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۲ : ۱۶ - ۰۴ آذر ۱۳۹۹

تکذیب طرح فراخوان استیضاح رئیس جمهور در قم

رییس بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم گفت: در حالی که مردم با معضلات متعددی همچون بورس، تورم و مشکلات معیشتی درگیر هستند و این مشکلات آن ها را عصبانی کرده است راه اندازی چنین فراخوانی اوضاع را بدتر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش رسا، حجت الاسلام والمسلمین نبوی با تکذیب انتساب فراخوان استیضاح رییس جمهور تحت عنوان قیام قم، طرح چنین مسائلی را فراهم کردن فرصت برای جریان اصلاحات ارزیابی کرد.

در پی انتشار پوستر تبلیغاتی در فضای مجازی تحت عنوان «قیام قم؛ مطالبه استیضاح رئیس جمهور» و انتساب این فراخوان به حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن نبوی رییس بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم توسط یک فعال رسانه ای، وی این موضوع را تکذیب کرد.

 

رییس بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه با انتقاد از دروغ گویی صورت گرفته و انتساب این مطلب به خودش، افزود: استیضاح رئیس جمهور در شرایطی که دولت با عملکرد ضعیف خود کشور را به این نقطه رسانده کار غلطی است؛ کدام انسان عاقلی در شرایط کنونی کشور با این کار موافقت می کند؟

حجت الاسلام والمسلمین نبوی گفت: در حالی که مردم با معضلات متعددی همچون بورس، تورم و مشکلات معیشتی درگیر هستند و این مشکلات آن ها را عصبانی کرده است راه اندازی چنین فراخوانی اوضاع را بدتر می کند.

وی بیان داشت: استیضاح رئیس جمهور تنها فرصتی برای اصلاح طلبان فراهم می کند تا از پاسخگویی فرار کنند و از سوی دیگر زمانی برای مطالبه گری توده انقلابی از دولت فشل اعتدالی باقی نمی ماند.

رییس بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم اظهار داشت: با وجود اینکه انقلابیون دغدغه مند نگران سرنوشت کشور هستند اما باید بدانند هرگونه حرکت های نسنجیده از این قبیل در واقع بازی در زمین دشمن است.

نظرات بینندگان