arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۶۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۰۸ - ۰۵ آذر ۱۳۹۹

لایو خبر - ۵ آذر ۹۹

در «لایو خبر» مهمترین اخبار روز را به صورت لحظه به لحظه بخوانید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رویترز مدعی اصابت مین به یک نفتکش در دریای سرخ شد
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۲:۱۳

برخی منابع خبری چهارشنبه بعد از ظهر به وقت تهران مدعی برخورد مین با یک نفتکش در دریای سرخ در مرز عربستان با یمن شدند.

دیگو مارادونا درگذشت
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۲۲:۱۲

دیگو مارادونا اسطوره فوتبال جهان فوت کرد. وی پیش از این به دلیل تومور در مغز در بیمارستان بستری شده بود و مورد جراحی واقع شده بود. مارادونا اولین بازیکن در تاریخ فوتبال بود که دو مرتبه رکورد نرخ نقل و انتقالات را در جهان شکست. مارادونا در رده ملی ۹۱ بار برای تیم ملی آرژانتین به میدان رفت و ۳۴ بار گلزنی کرد.

وزیر بهداشت: برای ۲۱میلیون‌نفر واکسن کرونا می‌خریم / از هفته ی آینده، آزمایش واکسن ایرانی روی انسان آغاز می شود
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۱

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حدود ۴۲ میلیون دوز واکسن کرونا برای واکسیناسیون ۲۱ میلیون نفر از کمپانی های خارجی خریداری می کنیم، تولید واکسن کرونا در ایران نیز به خوبی پیش می رود و از هفته آینده آزمایش این واکسن روی انسان آغاز می شود.

رویترز: امارات صدور روادید برای ۱۳ کشور از جمله ایران را متوقف کرده
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۰

رویترز مدعی شده طبق سندی که از سوی یک پارک تجاری دولتی اماراتی منتشر شده و به رویت این خبرگزاری رسیده، ابوظبی تا اطلاع ثانوی صدور رواید جدید برای شهروندان ۱۳ کشور با اکثریت جمعیت مسلمان از جمله ایران را متوقف کرده است.

روزنامه اسراییلی: بایدن طرحی برای توافق با ایران آماده کرده
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۰

روزنامه اسراییلی «اسرائیل هیوم» روز چهارشنبه و در شماره جدید خود نوشت که «جو بایدن» رئیس جمهوری منتخب آمریکا و نزدیکان وی طرحی برای توافق جدید با ایران آماده کرده اند.

ستاد ملی مقابله با کرونا: جلسات مجلس خلاف پروتکل‌های بهداشتی است
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۳۰

علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: برگزاری هر گونه جلسه با بیش از ۱۵ نفر در فضای بسته ممنوع است و برگزاری جلسه‌ها با این تعداد از افراد در صحن علنی و کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی بر اساس پروتکل‌های بهداشتی نیست.

عادل فردوسی‌پور از یک برنامه دیگر هم حذف شد
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۷:۲۹

طی چند سال گذشته به غیر از فوتبال ۱۲۰ عادل برنامه پرطرفدار مجله لیگ قهرمانان اروپا را هم برای شبکه ورزش به صورت هفتگی روی آنتن می‌برد و خودش گوینده اصلی این برنامه بود اما آن‌طور که مشخص است این برنامه هم از عادل گرفته شده و پیمان یوسفی به جای عادل این برنامه را روی آنتن می‌برد.

واکنش فرمانده کل سپاه به زمزمه های احتمال حمله آمریکا به ایران: جنگ نظامی از گزینه های دشمن خارج شده
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۶:۲۸

سرلشکر سلامی گفت: ما تا آخر ماجرا که غروب مطلق دشمنان ماست ایستاده‌ایم و به پیروزی ایمان داریم و آن را تعقیب خواهیم کرد.

روحانی: تراکم در حمل‌ونقل در برخی ساعات نقطه ضعف است / به همه وزرا دستور داده شد که از شنبه حضور کارمندان از یک‌سوم کمتر شود
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۵:۲۸

رییس جمهور گفت: هیچ راهی برای مقابله با کرونا به‌جز رعایت کردن و فاصله گرفتن نداریم، شاید در آینده به دارو و واکسن هم برسیم. در ستاد کرونا ۱۴ تصمیم عملیاتی گرفتیم به‌زودی که

پومپئو از تایید دیدار نتانیاهو و بن سلمان در عربستان طفره رفت: ملاقاتی با ولیعهد داشتم
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۴:۲۷

پمپئو بار دیگر در پاسخ به این سوال که آیا بی‌بی و رئیس موساد برای دیدار با بن سلمان به شهر نئوم در عربستان سفر کردند، بیان کرد: گزارش‌ها در اینباره را دیده‌ام. با هر دوی آنها بودم و با نخست وزیر در قدس دیدار کردم. همچنین با رئیس موساد در قدس بودم و گفتگوهای سازنده‌ای داشتیم.

احتمال کاهش حداکثری حضور کارمندان دولت
۱۳۹۹/۰۹/۰۵ - ۱۳:۰۰

محدودیت‌های کرونایی از اول آذر ماه به شکل گسترده‌تری اجرا شده، اما همچنان خیابان‌ها و وسایل حمل ونقل عمومی قبل از ساعت ۲۱ شلوغ هستند و همین موضوع باعث طرح احتمال کاهش حداکثری حضور کارمندان دولت و شناور شدن ساعت کاری شده است.

نظرات بینندگان